۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۵۵۹۹۶۲
حجت الاسلام والمسلمین تلخابی:

تحقق طرح اعاده اموال نامشروع مصداق اجرای عدالت است

نماینده خبرگان نتیجه اجرای طرح اعاده اموال نامشروع را به نفع نظام و مردم دانست و گفت: محقق شدن طرح اعاده اموال نامشروع مسؤولان از مصادیق اجرای عدالت در جامعه است.
حجت الاسلام والمسلمین تلخابی | هشتمین اجلاسیه مجمع عمومی جامعه مدرسین

حجت الاسلام والمسلمین مجید تلخابی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به پیگیری طرح اعاده اموال نامشروع مسؤولان از سوی نمایندگان مجلس، اجرای این طرح را در راستای اجرا و تقویت عدالت در جامعه دانست.

وی افزود: خوشبختانه نمایندگان طرح خوبی را پیگیری و امضا کردند، نفس این کار برای انقلاب اسلامی و ارتقای رضایتمندی مردم بسیار مفید است، همین که مردم احساس کنند که حرف آن ها مطرح و پیگیری می شود سبب امید و آرامش آن ها خواهد شد.

عضو هیأت رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین با بیان این که مسؤولان و نمایندگان باید به صورت جدی از طرح اعاده اموال نامشروع حمایت کنند، اظهار داشت: این موضوع مهم باید به مطالبه ای عمومی در جامعه تبدیل شود.

وی ادامه داد: مسؤولان، مردم و اقشار دیگر باید در این زمینه ورود داشته باشند، باید به گونه ای عمل شود که هر مسؤولی برای غرات کردن اموال عمومی احساس محدودیت کند و نتواند به راحتی چنین کارهایی را انجام دهد، امیدواریم که  این طرح مورد استقبال قرار گیرد و تصویب شود.

حجت الاسلام والمسلمین تلخابی نتیجه اجرای طرح اعاده اموال نامشروع را به نفع نظام و مردم دانست و ابراز داشت: اجرای این طرح در تحقق عدالت که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است بسیار تأثیر دارد، محقق شدن طرح اعاده اموال نامشروع مسؤولان از مصادیق اجرای عدالت در جامعه است و امیدواریم مسؤولان برای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب عزمی جدی داشته باشند./1323/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات