۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۵۵۹۹۶۶
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

فرمایشات رهبری در ۱۴ خرداد تبیین شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی مانند طبیب دردها را می شناسند، گفت: امسال نیز باید فرمایشات رهبری در ۱۴ خرداد تبیین شود و متناسب با مشکلات جامعه و مواضع سیاسی، اقتصادی و فرهنگی از فرمایشات ایشان جهت تغذیه میدانی جامعه در طول سال استفاده کنیم.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار استادیاران و سرمربیان حلقه های صالحین بسیج استان اظهار داشت: حلقه های صالحین در بحث محتوایی آنچه که مربوط به مسائل حقیقی اندیشه اسلامی است را می توانند استفاده کنند و از این منابع تغذیه شوند.

وی گفت: از نظر جنبه میدانی نیز سال گذشته نسبت به تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در 14 خرداد تاکید شد که بعد از آن نیز سخنرانی های کارشناسی شده رهبری در طول سال تبیین و بهره برداری شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی مانند طبیب دردها را می شناسد، افزود: امسال نیز باید فرمایشات رهبری در ۱۴ خرداد تبیین شود و متناسب با مشکلات جامعه و مواضع سیاسی، اقتصادی و فرهنگی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب جهت تغذیه میدانی جامعه در طول سال استفاده کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: تنها مراد افرادی نیستند که به طور مستقیم در برنامه های حلقه های صالحین شرکت می کنند بلکه باید به گونه ای این افراد پرورش پیدا کنند که با احساس تکلیف به سمت ارائه مباحث به سطح جامعه بروند.

وی ادامه داد: هر بذری و موجودی دارای استعدادهایی است و اگر شرایط حفظ شود آن استعدادها به فعلیت می رسد که نمونه عمده آن نیز خود انسان است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: انسان موجودی است که از جهت استعداد اعجوبه عالم خلقت است، این استعدادها از منابع شناخته شده و ناشناخته است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: اگر برای هر موجودی شرایط صالح ایجاد شود همه آن چه که باید خواهد شد، فساد نیز جایی صورت می گیرد که از خارج وجود نفوذ نامطلوبی شود و جلوی استعدادها را بگیرد.

وی افزود: گاهی کلمه ها نیز فاسد می شود و مدعی مانند فرعون پیدا می شود که قیافه دلسوزی به صورت نفاق به خود می گیرد و نسبت به حضرت موسی(ع) بدگویی و کلمات را فاسد می کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: کاری که حلقه های صالحین انجام می دهد این است که نیروهای انسانی را از انواع و اقسام نفوذ و آفات بیرونی از جهات مختلف بتواند با تغذیه مناسب حفظ کند و در نتیجه نیز عقل، فطرت و عواطف انسان رشد داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی عنوان کرد: مشکلات بیرونی و درونی در کشور وجود دارد اما با این مشکلات می توان نمره داد و گرنه نمره دادن بدون داشتن مشکلات افتخار نیست.

وی با بیان اینکه تاریخ جهان با تنگناها، فراز و نشیب ها و خفقان های زیادی رو به رو بوده است، بیان کرد: دشمنان امروز نیز اجازه نمی دهند مردم بحرین، سوریه، عراق، میانمار و نیجریه یک رای داشته باشند و انواع و اقسام جنایت ها را به وجود می آورند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: باید فرصت ها در جمهوری اسلامی ایران جدی گرفته شود، بی توجهی و کم توجهی به فرصت ها می تواند تمام فرصت ها را بسوزاند از این رو باید از فرصت حداکثر استفاده را کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی ادامه داد: هیچ کاری بدون کارشناسی و طرح به نتیجه نمی رسد، مسأله تنها یک سخنرانی خوب نیست بلکه آنچه کارساز است طرح و کار کارشناسی شده می باشد./۸۸۰/پ203/ب1

ارسال نظرات