۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۵۶۰۰۶۶
نماینده مجلس:

حمایت از تولیدکنندگان داخلی مهمترین وظیفه دولت است

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت جلوی تبلیغات کالاهای خارجی را بگیرد، گفت: حمایت از تولیدکنندگان داخلی مهمترین وظیفه دولت است.
شهباز

شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به سال حمایت از کالای ایرانی، اظهار کرد: استفاده و کالاهای ایرانی در اولویت مردم و دولت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری منشور یک سال اداره کشور است، تصریح کرد: حمایت کردن از محصولات داخلی به پیشرفت کشور کمک فراوان می کند.

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا باید در راس همه برنامه ها و کارها قرار بگیرد، افزود: دولت، مجلس و همه دستگاه ها وظیفه دارند با این آفت بزرگ مبارزه کنند تا کشوری دور از بیکاری و تورم داشته باشیم.

حسن پور با بیان اینکه تبلیغات کالاهای خارجی در جامعه ممنوع شود، خاطرنشان کرد: دولت مردان باید برای تولیدکنندگانی که تمام تلاش و هدف خود را در عرصه تولید ملی به کار می گیرند، حمایت ویژه کنند.

وی با اشاره به این که بالا بودن کیفیت کالاهای داخلی سبب جلب رضایت آحاد جامعه خواهد شد، بیان کرد: تولیدکنندگان باید در کیفیت محصولات خود دقت کنند تا مردم از اجناس خارجی هیچگاه استفاده نکنند.

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صادرات محصولات ایرانی به سایر کشورها سبب رونق اقتصادی در کشور می شود، گفت: با استفاده از تمام ظرفیت های داخلی و حمایت از چرخ تولید ملی می توانیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم./۹۷۰۷/ت303/ب1

ارسال نظرات