۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۵۶۰۰۸۹
امام جمعه همدان:

جلب رضایت مردم مهمترین وظیفه مسؤولان است

آیت الله طه محمدی گفت: مسؤولان پروژه های نیمه تمام را رها نکنند و اولویت های خود را در راستای رضایت مردم قرار دهند زیرا رضایت مردم از مهمترین وظایف مسؤولان است.
دیدار طه محمدی با شورای شهر همدان دیدار طه محمدی با شورای شهر همدان دیدار طه محمدی با شورای شهر همدان دیدار طه محمدی با شورای شهر همدان دیدار طه محمدی با شورای شهر همدان دیدار طه محمدی با شورای شهر همدان دیدار طه محمدی با شورای شهر همدان دیدار طه محمدی با شورای شهر همدان دیدار طه محمدی با شورای شهر همدان دیدار طه محمدی با شورای شهر همدان دیدار طه محمدی با شورای شهر همدان دیدار طه محمدی با شورای شهر همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان و امام جمعه همدان شب گذشته در دیدار اعضای شورای شهر همدان با اشاره به ضرورت برنامه ریزی دستگاه ها در قبال مساله فرهنگ، گفت: همه مسؤولان باید با چشم انداز بلند مدت در سمت خود فعالیت کنند، شهر همدان دارای سابقه بلند بالایی از علما و فرهیختگان است به همین سبب باید برای پیشرفت این خاک حداکثر تلاش خود را انجام دهیم.

آیت الله طه محمدی گفت: میر سید علی همدانی با 700 نفر از یاران خود کشمیر را مورد تحول قرار داده و مفاهیم اسلامی را به آن خطه منتقل کرده است.

وی در ادامه افزود: مخافر شهر همدان باید شایسته و بایسته مورد بررسی و بزرگداشت قرار گیرند و این در مرحله نخست از وظایف مسؤولان داخلی استان به شمار می رود.

امام جمعه همدان گفت: از اول تاریخ تا کنون دشمنان به دنبال ضربه زدن به دین حق بودند و کشور ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست اما این مساله نباید سبب سستی ما در کارها شود.

وی در ادامه ابراز داشت: فعالیت فرهنگی باید در اولویت کارها قرار بگیرد، اگر ما به دنبال ترویج فرهنگ دینی برویم قطعا در تمامی زمینه ها موفق خواهیم بود.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: استان همدان در حال تبدیل شدن به پایگاه گردشگری در کشور است و ما چه بخواهیم و چه نخواهیم این مساله محقق می شود.

وی در ادامه افزود: مردم همدان به خوبی به همه گردشگران نشان داده اند که مهمان نوازان خوبی برای میهمانان هستند و این نکته خوبی است.

آیت الله طه محمدی در پایان گفت: مسؤولان باید پروژه های نیمه تمام را رها نکنند و باید اولویت های خود را در راستای رضایت مردم قرار دهند زیرا رضایت مردم از مهمترین وظیفه های مسؤولان است./۹۷۹/پ203/ب1

ارسال نظرات