۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۵۶۰۱۳۳
آیت الله علوی گرگانی:

فعالیت های قرآنی در بین جوانان گسترش و توسعه یابد

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفت: باید در زمینه قرآن فعالیت های گسترده و خوبی در بین جوانان برنامه ریزی شود تا بتوانیم یک جامعه قرآنی فعالی داشته باشیم.
آیت الله علوی گرگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی امروز در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین علی محمدی رییس اوقاف و امور خیریه کشور ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مسؤولان اوقاف کشور در زمینه فعالیت های قرآنی اظهار داشت: باید در زمینه قرآن فعالیت های گسترده و خوبی در بین جوانان برنامه ریزی شود تا بتوانیم یک جامعه قرآنی فعالی داشته باشیم.

وی افزود: سازمان اوقاف در سال های اخیر در امامزادگان فعالیت های خوبی صورت گرفته و آثار فعالیت های قرآنی در امامزاده ها  بازتاب خوبی داشته و مبلغان دینی فعالیت های خوبی در زمینه دین و پاسخ به شبهات جوانان دارند.

استاد برجسته درس خارج با اشاره به آیه ای از سوره اعراف خاطر نشان کرد: هر قدرت و امکانی که برای شخص داده می شود باید از آن استفاده شود به گونه ای که خداوند وعده داده که شما حرکت کنید من در این زمینه یاری خواهم کرد.

وی با اشاره به احیای موقوفات ابراز داشت: بنده طرحی را جهت اصلاح موقوفات کشور و احیا آن آماده کردم که با موافقت مراجع و علمای دیگر به  رییس اوقاف کشور ارائه خواهد شد؛ به عنوان مثال موقوفات به عنوان سر قفلی داده نشود و طبق عرف جامعه اجاره داده شود تا موقوفات کشور احیا شود.

وی در پایان گفت: در آینده منتظر فعالیت های خوب از سوی اوقاف کشور هستیم و فعالیت های قرآنی باید در بین جوانان گسترش و توسعه یابد./۱۳۲۵/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات