۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۵۶۰۲۴۵
آیت الله خاتمی خطاب به صهیونیست ها:

اگر می خواهید تل آویو و حیفا با خاک یکسان شود به حزب الله حمله کنید

امام جمعه موقت تهران با اشاره به ادعای یکی از مقامات صهیونیستی برای حمله به حزب الله گفت: اگر دوست دارند تل آویو و حیفا با خاک یکسان شود می توانند بار دیگر شانس خود را بیازمایند.
آیت الله خاتمی آیت الله خاتمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه تهران با محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی گفت: فلسطینی ها راهپیمایی حق بازگشت انجام دادند و صهیونیست ها آنان را به گلوله بستند که حدود 20 نفر کشته و هزاران نفر زخمی شدند.

وی افزود: خونخواری در ذات صهیونیست های جنایتکار است و تا خونخواری نکنند راضی نمی شوند و جواب این رژیم جز زور نیست، پیام اخیر رهبر انقلاب بیان همین حقیقت است و باید از مقاومت و مبارزان فلسطینی حمایت کرد.

عضو هیأت رییسه خبرگان با بیان این که در طول 70 سال اشغال فلسطین مذاکرات و نشست های فراوانی برگزار شد، اظهار داشت: این برنامه ها بر آوارگی فلسطینی ها افزود و رژیم صهیونیستی را جری تر کرد، در این مقطع سخن گفتن از مذاکره با این رژیم فریبکار، جلاد و غاصب یک خیانت بزرگ است.

وی ادامه داد: جهان اسلام باید در برابر این جنایات واکنش نشان دهد، غیرت مسلمانی اقتضای واکنش دارد، چرا کشورهای به اصطلاح عربی ساکت هستند؟ در این بین برخی از مفتیان دین فروش در عربستان فتوا دادند که تظاهرات دفاع از غزه بدعت و حرام است و صهیونیست ها از این کلام نامربوط استقبال کردند.

آیت الله خاتمی با بیان این که فتوای مفتیان سعودی ضد قرآن و ضد سنت نبوی است، ابراز داشت: یکی از مقامات رژیم صهیونیستی اعلام کرده که تا پایان سال میلادی به حزب الله حمله می کنند و غیور مردان حزب الله نیز جواب کوبنده دادند اما باید بدانند که حزب الله امروز قوی تر شده است و اگر دوست دارند تل آویو و حیفا با خاک یکسان شود می توانند بار دیگر شانس خود را بیازمایند.

وی عنوان کرد: رهبر انقلاب فرمود تا 25 سال آینده خبری از رژیم صهیونیستی نیست، شاید تقدیر الهی این باشد که صهیونیست ها دیوانگی کنند و به خواست الهی این رژیم غاصب قبل از 25 سال متلاشی شود.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به یاوه گویی های ولیعد سهودی خاطرنشان کرد: این روزها اراجیف زیادی از جوانک نپخته سعودی به گوش می رسد، ننگ اعلام  به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی بر سعودی ها وجود دارد، البته اعلام آن جدید است و الا سعودی ها چند دهه است با این رژیم همکاری دارد، حملات به غزه و لبنان با تشویق و پول سعودی ها بوده است.

وی اضافه کرد: رژیم عربستان رژیمی مجرم است و باید در دادگاه سالم اسلامی به محاکمه کشیده شود چرا که خائن به حرمین شریفین است، رژیم عربستان پایه گذار تمام گروه های تروریستی و تکفیری بوده و دست آن ها در خون انسان های بی گناه بسیاری آلوده است؛ جنایات یمن نیز لکه ننگ ابدی سعودی ها است.

آیت الله خاتمی با بیان این که آل سعود 4 سال است که در یمن مردم را به خاک و خون می کشند و همه چیز را ویران می کنند، گفت: تا کنون 10 هزار نفر را به قتل رسانده اند و اخیرا به آوارگان بی پناه حمله کردند، ولیعهد سعودی در خط مقدم جنایت است و باید تقاص بدهد، رژیم سعودی در تمام جنایات رژیم صهیونیستی شریک است.

وی با اشاره به فضولی های آل سعود در کشورهای دیگر افزود: 100 میلیون دلار برای دخالت در انتخابات عراق قرار دادند و نشست مخفیانه سعودی سوری داشتند و به مقامات سوری گفتند که دست از ایران و حزب الله بردارید دست از تکفیری ها بر می داریم و کمک می کنیم که سوریه را بسازید، در انتخابات لبنان نیز دخالت کردند؛ با این پرونده سیاه سیاسی ان شاءالله این رژیم کهنه و پوسیده متلاشی خواهد و با متلاشی شدن آن رژیم صهیونیستی نیز خواهد پاشید.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به نشانه های زوال آل سعود اظهار داشت: دعواها و بگیر و ببندهای داخلی نشانه تزلزل آن ها است، خنده دار است رژیمی که متزلزل است و پایه های سستی دارد حرف های گنده تر از دهان خود می زند و ایران را تهدید می کند، آیا می دانید که ایران کجاست؟ ایران جایی است که اربابتان آمریکا را مستأصل کرده و نشان داده که هیچ غلطی نمی تواند بکند چه برسد به شما.

آیت الله خاتمی در بخش دیگر سخنان خود با تسلیت شهادت امام کاظم(ع)، گفت: حضرت به جرم پاسداری از اسلام ناب محمدی حبس بودند و ایشان را به شهادت رساندند که مردم متدین ایران باید روز شهادت ایشان را بزرگ بدارند

وی همچنین با گرامیداشت شهادت شهید صدر، شهید آوینی و شهید صیاد شیرازی اظهار داشت: آیت الله شهید صدر شهادت را انتخاب کرد و مرید وفادار امام بود، ایشان به اطرافیان خود فرمود ذوب در امام شوید که امام ذوب در اسلام است./1323/

ارسال نظرات