۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۵۶۰۳۱۵
نام نویسی تا ۲۷ فروردین تمدید شد؛

مدرسه علمیه عروه الوثقی دانش پژوه می پذیرد

حجت الاسلام کشاورز از تمدید مهلت نام نوسی و پذیرش مدرسه عروه الوثقی برای تحصیل در سال ۹۷-۹۶ تا ۲۷ فروردین ماه خبر داد.
مدرسه عروه الوثقی

حجت الاسلام کمال کشاورز، مدیر مدرسه علمیه عروه الوثقی در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این که زمان ثبتنام در مدرسه عروه الوثقی تمدید شده است، اظهار داشت: زمان ثبتنام در این مدرسه علمیه از 15 اسفندماه سال 96 تا 27 فروردین 97 تمدید شده است.

وی ابراز داشت: مدرسه علمیه عروه الوثقی تحت اشراف آیتالله صدیقی از مقطع دیپلم و طلابی که پایههای 9 و 10 را به پایان رساندهاند، به صورت محدود پذیرش به عمل میآورد.

مدیر مدرسه علمیه عروه الوثقی با تأکید بر این که این مدرسه به شیوه طرح جدید طولی سامرائی به تدریس و تربیت طلاب میپردازد، تصریح کرد: این طرح بر اساس منویات و مطالبات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کاهش زمان تحصیل طلاب و استفاده بهتر و بیشتر از زمان تدوین و تهیه شده است.   

وی افزود: حوزه علمیه عروه الوثقی با برگزاری اردوهای مختلف علمی و معنوی در طول تابستان، به طلاب کمک میکند تا با تحصیل متمرکز، شش سال تحصیلی مقطع مقدمات را در عرض 4 سال به اتمام برسانند.

حجت الاسلام کشاورز با اشاره به ویژگیهای تحصیل در این مدرسه علمیه، خاطرنشان کرد: اجرای شیوه پرورش طولی سامرائی، حرکت به سمت تربیت طلاب تراز انقلاب اسلامی، کاهش زمان تحصیل همراه با ارتقاء کیفیت، استفاده از اساتید و کادر مجرب، نظارت اخلاقی و درسی منظم تا پایان دوره، توجه ویژه به برنامههای فرهنگی، ورزشی و معنوی توجه خاص به جذب نخبگان و پرورش استعدادهای درخشان و اجرای فوق برنامهها از جمله مزایای تحصیل در این مدرسه علمیه به شمار میآید.

وی گفت: شرایط پذیرش طلاب در مدرسه علمیه عروه الوثقی همان شرایط پذیرش در دفترچه ورود به حوزههای علمیه است.

حجت الاسلام کشاورز در پایان اظهار داشت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط پذیرش میتوانند به تارنمای مرکز مدیریت حوزههای علمیه مراجعه کنند و یا با شمارههای09127488186 یا 09196490512 تماس حاصل بگیرند./878/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات