۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۵۶۰۳۵۸
حجت الاسلام امیدیان مطرح کرد؛

پذیرش ۶۰ طلبه در مدارس علمیه نورآباد

مؤسس حوزه های علمیه نورآباد با اشاره به پذیرش حوزه های علمیه به مناسبت سال تحصیلی جدید گفت: ۶۰ طلبه جدیدالورود در مدارس علمیه برادران و خواهران این شهرستان پذیرش می شود.
حجت الاسلام امیدیان لرستان

حجت الاسلام سعید امیدیان، مؤسس حوزه های علمیه نورآباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در مدارس علمیه خواهران و برادران این شهرستان 60 طلبه جدیدالورود پذیرش می شود.

وی با بیان اینکه در مدرسه علمیه برادران نورآباد حدود 140 طلبه مشغول به تحصیل هستند، افزود: به مناسبت سال تحصیلی جدید نیز 30 طلبه پس از برگزاری آزمون سراسری و دوره های مصاحبه پذیرش خواهد شد.

حجت الاسلام امیدیان در ادامه با اشاره به استقبال بانوان شهرستان نورآباد از پذیرش حوزه علمیه عنوان داشت: امسال داوطلبان ورود به حوزه علمیه خواهران به دو برابر ظرفیت اعلام شده می رسد.

وی خاطرنشان کرد: پذیرش طلاب بر اساس انگیزه، هدف، استعداد و توانایی داوطلبان صورت می گیرد و تلاش می شود افرادی جذب حوزه شود که شرایط لازم را داشته باشند.

مؤسس حوزه های علمیه نورآباد در ادامه از تحصیل بیش از 140 طلبه در مدرسه علمیه ریحانه الرسول نورآباد خبر داد و گفت: طلاب در کنار تحصیل در فضای حوزه وظیفه خطیری در زمینه تبلیغ و هدایت دینی جامعه دارند.

وی با بیان اینکه طلاب برای موفقیت در امر تحصیل و تبلیغ باید به علم و اخلاق آراسته باشند، اظهار داشت: تهذیب نفس باید در کنار فراگیری علوم دینی مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام امیدیان خاطرنشان کرد: مهم ترین معیار و ملاک در امر پذیرش کیفیت محجوری است و از بین علاقه مندان ورود به حوزه جوانانی که شرایط لازم را داشته و از استعداد کافی برخوردار باشند پذیرش خواهند شد./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات