۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۵۶۰۴۰۷
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی:

حمایت از کالای ایرانی لازمه تحقق استقلال اقتصادی است

نماینده ولی فقیه در لرستان بر حمایت از کالای ایرانی برای رفع مشکلات اقتصادی، معیشتی و بیکاری تأکید کرد و گفت: حمایت از کالای ایرانی لازمه تحقق استقلال اقتصادی است.
امام جمعه خرم آباد

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به نام گذاری سال اشاره کرد و بیان داشت: شعارهایی که از سوی رهبر معظم انقلاب در راستای نام گذاری سال ها اعلام می شود سیاست‌های راهبردی کشور است.

وی با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی و تحریم ها افزود: حمایت از کالای ایرانی امری مهم در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی و مقابله با تحریم ها است.

نماینده ولی فقیه در لرستان حمایت از کالای ایرانی را لازمه رونق بخشی به اقتصاد کشور و برطرف سازی مشکلات معیشتی و اقتصادی خواند و گفت: حمایت از کالای ایرانی موجب رونق اشتغال، اقتصاد و حفظ استقلال اقتصادی کشور می ‌شود.

وی با بیان اینکه شعار سال آثار و برکات فراوانی دارد و مخاط آن مردم و مسؤولان هستند که باید در مرحله عمل مورد توجه ویژه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: حفظ انقلاب و نظام از خطرات دشمن و تحریم ها مهم ترین اثر عملی ساختن شعار سال است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر ضرورت حل مشکلات اقتصادی و معیشتی اظهار داشت: حمایت از کالای ایرانی مهم ترین مؤلفه در این زمینه است، باید فرهنگ خرید و مصرف کالای ایرانی در جامعه نهادینه شود.

امام جمعه خرم آباد در ادامه مسؤولان، تولیدکنندگان و مصرف ‌کنندگان را سه ضلع شعار سال خواند و تصریح کرد: برای تحقق شعار سال همه باید دست به دست هم داده و با اتحاد وارد میدان عمل شوند.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: باید مردم را به استفاده و مصرف کالای ایرانی تشویق کرد و برای دستیابی به استقلال اقتصادی باید از کالای ایرانی حمایت کنیم./9451//۲۰۳/خ

ارسال نظرات