۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۵۶۰۴۰۹
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

حمایت از کالای ایرانی به فرهنگ عمومی جامعه تبدیل شود

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، فرهنگ سازی را لازمه تحقق شعار سال بیان کرد و گفت: باید فرهنگ استفاده از کالای ایرانی به فرهنگ عمومی جامعه تبدیل شود که اگر این شد بسیاری از مشکلات اقتصادی برطرف می شود.
امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در دیدار نوروزی جمعی از مسؤولان اجرایی استان با وی، تقارن سال جدید با ماه پر خیر و برکت ماه رجب را به فال نیک گرفت و اظهار کرد: امیدوار هستم در سال جدید توفیق بندگی خداوند متعال به معنای واقعی کلمه نصیبمان شود که لازمه آن استفاده از فرصتهایی همچون ماه های رجب و شعبان است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر اینکه مهمترین دغدغه ما در سال جدید باید کسب رضایت حق تعالی باشد، تصریح کرد: خداوند در آیاتی از قرآن می فرماید اگر زمین و زمان علیه شما باشد و اراده خداوند نباشد همه هیچ هستند و اگر زمین و زمان بخواهد نفعی به آدم برساند و خواست خدا نباشد محال است؛ بنابراین این ها تعارف نیست و واقعیات و فرهنگ اصیل ماست که باید روی این فرازها بسیار کار کنیم.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال «حمایت از کالای ایرانی» گفت: این نامگذاری در واقع زیر شاخه ای از اقتصاد مقاومتی است که از سالهای گذشته مورد توجه جدی رهبر فرزانه انقلاب قرار گرفته و باید در دستور کار همگان قرار گیرد.

امام جمعه شهرکرد، فرهنگ سازی را لازمه تحقق شعار سال بیان کرد و افزود: باید فرهنگ استفاده از کالای ایرانی به فرهنگ عمومی جامعه تبدیل شود که اگر این شد بسیاری از مشکلات اقتصادی برطرف می شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه نامگذاری های سالانه از سوی رهبر معظم انقلاب باید به معنای واقعی کلمه جایگاه خود را در بین عموم پیدا کند، تصریح کرد: همگان نسبت به تحقق شعار سال مسؤولند و باید با همه توان وارد میدان عمل شوند و نسبت به تولید و اشتغال و حمایت از کالای بومی دغدغه داشته باشند که در این بین نقش دستگاه های نظارتی بسیار مؤثر خواهد بود.

وی با تأکید هر چه کیفیت کالا بالاتر باشد، استقبال مردم از آن نیز خود به خود بیشتر خواهد بود، اظهار کرد: یکی از علتهای اصلی بی مهری نسبت به کالای ایرانی مسئله کیفیت است که باید روی آن کار شود و مورد توجه جدی تولیدگران قرار گیرد.

امام جمعه شهرکرد اضافه کرد: بالابردن کیفیت تولید داخلی بدین معنا نیست که منتظر باشیم تا کالاهای ما همه با کیفیت شوند سپس اقبال کنیم؛ باید این فرهنگ از جامعه زدوده شود و همین کالا با همین وضع را باید اقبال کرد تا آرام آرام کیفیت هم شکل بگیرد./9457//۲۰۳/خ

ارسال نظرات