۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۵۶۰۴۵۶
بدون آزمون کتبی؛

مرکز تخصصی فلسفه اسلامی اسراء دانش‌پژوه می‌پذیرد

مرکز تخصصی فلسفه اسلامی اسراء بدون آزمون کتبی و از طریق مصاحبه علمی در مقطع سطح ۳ دانش‌پژوه می‌پذیرد.
مرکز تخصصی فلسفه اسلامی اسراء فلسفه اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پذیرش مرکز تخصصی فلسفه اسلامی اسراء، تحت اشراف حضرت آیتالله جوادی آملی در رشته فلسفه اسلامی در مقطع سطح 3 برای سال تحصیلی98-97 دانش‌پژوه می‌پذیرد.

مرکز تخصصی فلسفه اسلامی اسراء از میان طلاب مستعد، بدون آزمون کتبی و از طریق مصاحبه علمی در مقطع سطح 3 دانشپژوه میپذیرد.

این مرکز تخصصی با برنامهریزی و نظارت اعضای شورای علمی و سیاستگذاری اداره میشود که حجت الاسلام والمسلمین سید یدالله یزدان پناه، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی واعظ جوادی، حجت الاسلام والمسلمین حمید پارسانیا و حجت الاسلام والمسلمین علی امینینژاد از مهمترین اعضای این مرکز به شمار میآیند.

اعطای مدرک تخصصی سطح سه در رشته فلسفه اسلامی، حضور توانمندترین اساتید فلسفه، اولویت تدرس فارغ التحصیلان در واحدهای آموزشی تحت اشراف معظمله و امکان ادامه تحصیل در مقطع سطح از جمله امتیازات تحصیل در این مرکز تخصصی است.

اولویت دانش پژوهان در پروژهای تحقیقاتی بنیاد بینالمللی علوم وحیانی اسراء، تأمین خوابگاه در مدرسه سعادت برای دانشپژوهان و پرداخت کمک هزینه تحصیلی و پژوهشی از دیگر مزایای تحصیل در مرکز تخصصی فلسفه اسلامی اسراء است.

علاقمندان جهت ثبتنام و کسب اطلاع بیشتر از شرایط پذیرش از 14 تا 31 فروردین ماه سال جاری میتوانند به تارنمای www.mt.ismc.ir مراجعه نمایید./878/ت۳۰۳/ج

ارسال نظرات