۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۹
کد خبر: ۵۶۰۴۶۰
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

مسؤولان به جای دل بستن به غرب، رهنمودهای رهبری را جدی بگیرند

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که متأسفانه عده ای از همان ابتدای انقلاب دلواپس برقراری رابطه با آمریکا بودند، گفت: این عده در سال های اخیر همه توان خود را در سایه برجام برای برقراری این رابطه به کار گرفتند که نتیجه آن را امروز می بینیم.
امام جمعه قائمشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار جمعی از مسؤولان شهرستان قائمشهر با اشاره رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال جدید، گفت: اگر همه بخش های کشور در برابر سخنان رهبری انقلاب خود را مسؤول بدانند به طور حتم شاهد تحقق عملی شعار سال خواهیم بود.

وی با تأکید براین که تولید کننده ایرانی برای رونق کالای خود در میان مردم باید کیفیت کالاهای تولیدی را افزایش دهد، افزود: مردم نیز باید نسبت به خرید کالای ایرانی یه تعصب خاصی داشته باشند و خرید کالای خارجی را برای خود افتخار ندانند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که خرید کالای ایرانی از سوی مردم موجب ایجاد یک فضای رقابتی میان تولید کنندگان خواهد شد، بیان داشت: هر تولید کننده ایرانی که به دنبال جذب مشتری بیشتری است به طور حتم مجبور می شود کیفیت کالای خود را افزایش دهد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که تقویت کیفیت کالای ایرانی نیازمند حمایت مردم است، گفت: حمایت از تولیدات داخل این است که به هر قیمت نباید کالای خارجی را مصرف کنیم و باید کالای داخلی بخریم.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که در گذشته ممکن است برخی دستگاه ها و سازمان های کشور بنا به دلایل و ضرورتی مجبور به خرید کالا از خارج کشور بودند، افزود: اما امروز که امکانات و ظرفیت لازم برای تولید آن کالاها و اجناس در کشور وجود دارد نباید شاهد واردات بی رویه به کشور باشیم.

امام جمعه قائمشهر در بخش دیگری از سخنان خود به فرا رسیدن روز ملی فناوری هسته ای اشاره کرد و با بیان این که پیشرفت های به دست آمده در این حوزه با بهره گیری از ظرفیت و توان جوانان مستعد ایرانی به دست آمده است، گفت: توجه به شعار ما می توانیم عامل رشد و توسعه کشور در عرصه ها و بخش های مختلف است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری برخی ها چشم دیدن پیشرفت و توسعه ایران اسلامی را ندارند، افزود: ملت ایران اگر امروز در بخش های نظامی، علمی و فناوری هسته ای در دنیا زبانزد هستند با بهره گیری از توان و استعداد داخلی به این پیشرفت ها دست پیدا کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که ایران اسلامی برای رسیدن به نقطه ای که امروز در آن قرار دارد بحران ها و فراز و نشیب های بسیاری را پشت سر گذاشته است، گفت: همه این پیشرفت ها مرهون و مدیون رهنمودهای مقام معظم رهبری و ایستادگی و مقاومتی این ملت است.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که در گذشته غربی ها ملت ایران را مردمی ناتوان و بی استعداد قلمداد می کردند، گفت: اما امروز ایرانی با بهره گیری از توان و فکر بومی توانسته به دانش هسته ای که بسیاری از کشورهای جهان از آن بی بهره اند دست پیدا کند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که دشمنان برای جلوگیری از پیشرفت هسته ای ایران اسلامی دست به ترور دانشمندان هسته ای کشورمان زدند، گفت: توطئه ها و دشمنی های آشکار و پنهان غرب به ویژه آمریکا با ملت ایران در چهار دهه اخیر، نتیجه ای جز پیشرفت و توسعه همه جانبه چیزی در بر نداشته است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که مقام معظم رهبری در سال جدید مسیر موفقیت دولت را مشخص کردند، افزود: امیدواریم مسؤولان به جای پرداختن به مسائل حاشیه ای در مسیری که رهبری در سال جدید تعیین کردند گام بردارند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که متأسفانه عده ای از همان ابتدای انقلاب دلواپس برقراری رابطه با آمریکا بودند، افزود: این عده در سال های اخیر همه توان خود را در سایه برجام برای برقراری این رابطه به کار گرفتند که نتیجه آن را امروز می بینیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که در جریان مذاکرات با آمریکا برخی دوستداران انقلاب را  با تمسخر دلواپس خطاب می کردند، گفت: آنهایی که دلواپس مذاکره بودند و خیال می کردند اگر مذاکره ادامه پیدا کند مشکلات حل می شود امروز به مردم گزارش دهند نتیجه این سال ها مذاکرات چه بوده است.

وی ادامه داد: اگر به جای دلبستن به مذاکره، رهنمود رهبری جدی گرفته می شد و اقتصاد مقاومتی در کشور تحقق عملی پیدا می کرد امروز وضعیت بازار ارز کشورمان این گونه آشفته نبود./۹۵۰/پ204/ب1

ارسال نظرات