۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۵۶۰۵۳۵
تمدید شد؛

مهلت پذیرش حوزه های علمیه لرستان

معاون آموزش حوزه علمیه لرستان از تمدید پذیرش حوزه علمیه برادران خبر داد و گفت: داوطلبان تا ۲۷ فروردین ماه جاری می توانند نسبت به نام نویسی اقدام کنند.
حوزه علمیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدمحمد باقر موسوی، معاون آموزش حوزه علمیه لرستان، صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: مهلت نام نویسی در حوزه علمیه برادران که تا 15 فروردین ماه اعلام شده بود، تا 27 فروردین تمدید شد.

وی خاطرنشان کرد: حوزه علمیه برادران از بین علاقه مندان ورود به حوزه افراد واجد شرایط در مقطع هشتم به بالا، مقطع دیپلم و دانشگاهی برای تحصیل در دوره های بلند مدت و سفیران هدایت طلبه جذب می کند.

حجت الاسلام موسوی به شرایط پذیرش اشاره و عنوان کرد: شرایط سنی، نظام وظیفه، نحوه نام نویسی و منابع آزمون و اسامی مدارس علمیه در دفترچه راهنما ذکر شده است و داوطلبان با مراجعه به سایت معاونت آموزش حوزه می توانند نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

وی در ادامه یادآور شد: مبنای پذیرش در حوزه علمیه لرستان کیفیت محوری اعلام شده است و حوزه محدودیتی در پذیرش طلاب جدیدالورود ندارد.

معاون آموزش حوزه علمیه لرستان ابراز امیدواری کرد که با پذیرش افراد توانمند و با استعداد از بین داوطلبان ورود به حوزه بتوان جوانانی انقلابی و مستعد برای آینده کشور تربیت کرد.

وی خاطرنشان کرد: پس از برگزاری آزمون کتبی، دوره مصاحبه و تحقیقات میدانی افرادی که توانایی و استعداد لازم را داشته باشند و با توجه به شرایط اولیه اعلام شده از سوی مرکز مدیریت جذب حوزه خواهند شد./9451//۲۰۳/خ

 

ارسال نظرات