۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۷
کد خبر: ۵۶۰۶۵۹
امام جمعه ملایر:

حمایت از کالای ایرانی تنها راه مبارزه با دشمنان در جنگ اقتصادی است

حجت الاسلام برقراری گفت: باید توجه داشته باشیم که دشمنان در هیچ زمانی از فعالیت دست نمی کشند، امروز دشمنان در کنار جنگ نرم وارد جنگ اقتصادی مستقیم با کشور ایران شده اند.
حجت الاسلام برقراری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام محمد باقر برقراری امام جمعه ملایر بعد از ظهر امروز در همایش استانی با محوریت قرآن کریم و استکبار ستیزی که در ملایر برگزار شد با اشاره به ضرورت مقابله با استکبار جهانی بیان داشت: یکی از دستورات خدای تعالی در قرآن کریم مساله استکبار ستیزی است.

وی تصریح کرد: آیات قرآن کریم مکررا مساله دشمنی و مکر و حیله دشمنان اسلام را به مسلمانان توصیه کرده و در این باره باید برنامه ای برای ایستادگی در برابر دشمنان داشته باشیم.

حجت الاسلام برقراری با اشاره به اهمیت خدمت به خلق گفت: بزرگترین کار نزد خدای تعالی خدمت به خلق است و این مساله باید در جامعه اسلامی نهادینه شود.

وی با بیان اینکه مسلمانان باید در مسیر الهی قدم هایی استوار داشته باشند خاطرنشان کرد: ایستادگی در مقابل کفر و استکبار باید با جدیت و نیت الهی همراه باشد، ما باید همانند کفار که با جدیت با دین الهی مقابله می کنند جلوی آنها ایستادگی داشته باشیم.

امام جمعه ملایر اظهار داشت: دین مبین اسلام باید جهانی شود و در این مسیر سختی های فراوانی وجود دارد و این مساله فقط با ایستادگی و مقاومت در راه حاصل می شود.

وی ادامه داد: اسلام یک دین فطری است و با منطق و عقل انسان هیچ مغایرتی ندارد، اسلام به دنبال افراط نیست و در واقعیت با نفس آدمی همراه است.

حجت الاسلام برقراری گفت: نبی مکرم اسلام(ص) رحمت الهی و پیام آور رحمت از سوی خدای تعالی است، جهانی کردن پیام الهی یعنی قرآن کریم در جهان یک رحمت الهی به شمار می رود.

وی در ادامه افزود: بعضی از کشورهای اسلامی به ظاهر اسلامی به دنبال جنگ و خون ریزی هستند، اسلام به دنبال صلح است، البته باید بدانیم که دفاع از خود یک وظیفه انسانی و الهی است.

امام جمعه ملایر بیان داشت: علم سبب قدرت و استکبار ستیزی می شود، یک دانشجو هیچگاه به دنبال استکبار نخواهد رفت و همیشه به دنبال ایستادگی در برابر استکبار است.

وی در ادامه با اشاره به قدرت هسته ای ایران اسلامی بیان داشت: ۲۰ فروردین ماه روز انرژی هسته ای در کشور ایران است و این مساله با تلاش دانشمندان استکبار ستیز ایرانی به مرحله عمل رسیده است.

حجت الاسلام برقراری گفت: باید توجه داشته باشیم که دشمنان در هیچ زمانی از فعالیت دست نمی کشند، امروز دشمنان در کنار جنگ نرم وارد جنگ اقتصادی مستقیم با کشور ایران شده اند.

وی در پایان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره حمایت از کالای ایرانی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب با طرح مساله حمایت از کالای ایرانی به همه راه مقابله با دشمنان را در عرصه اقتصاد نشان دادند و این مساله فقط با فرهنگسازی حاصل می شود./۹۷۹/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات