۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۵۶۰۶۸۷
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

تفکر سرمایه داری غربی حد و مرزی ندارد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز با تفکر سرمایه داری غربی رو به رو هستیم، این تفکر حد و مرزی ندارد.
دیدار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار مدیران کل ادارات تابعه وزارت اقتصاد و دارایی در خراسان جنوبی، اظهار داشت: امروز با تفکر سرمایه داری غربی روبرو هستیم، این تفکر حد و مرزی ندارد.

وی تفکر سرمایه گذاری غربی را تفکر قارونی دانست و گفت: اصل این تفکر غربی، مال پرستی است و تسلط بر تمام کشورهای دنیا یکی از اهداف این نوع تفکر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: دشمنان تنها با ایران نمی جنگند بلکه آن ها با هر کشوری که بخواهند می جنگند و امروز بیش از 70 سال در فلسطین جنگ می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه دشمنان از منطق برخوردار نیستند و می خواهند همه دنیا نوکر آن ها باشند، تصریح کرد: از نظر دشمنان هر جامعه ای که بخواهد از ناموس خود دفاع کند، دشمن است.

وی با بیان اینکه دفاع یک موضوع واجب است و دفاع از ملت و کشور نیز حکم دین و امری ثابت شده است، ادامه داد: در زمان های گذشته دشمن انواع جنایت ها را در ایران انجام می داد تا توان و ایمان جمهوری اسلامی را بگیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در گذشته مگر جمهوری اسلامی چه جرمی انجام داده بود که دشمن کشور ایران را غارت کرد!، خود دشمنان می دانند تجاوز و تعدی جزو برنامه های جمهوری اسلامی نیست از این رو هر روز به یک بهانه ای جلو می آیند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه دشمنان هر کاری که بتوانند در قالب حیله و نفوذ انجام می دهند، اظهار کرد: باید با هوشیاری جلوی توطئه های دشمن را بگیریم و اگر روزی مردم و مسؤولان عقب نشینی کنند دشمن بر آن ها مسلط می شود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب برای چندمین سال متوالی دولت و مردم را مخاطب سال قرار می دهند، برای تحقق بخشیدن شعار سال باید همه کمک کنند تا نتیجه خوبی در پایان سال شاهد باشیم./880/پ203/ب1

ارسال نظرات