۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۵۶۰۷۰۶
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

ماندگاری مسافر در خراسان شمالی هدف اصلی مسؤولان مرتبط باشد

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: باید تأمین مقدمات و رفاه برای ماندن مسافران در خراسان شمالی هدف اصلی مسؤولان مرتبط در استان باشد.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار با مدیرکل و جمعی از کارکنان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌های استان، با بیان اینکه ایثار و ازخودگذشتگی از مصادیق فضیلت است، اظهار داشت: مسؤولان و کارکنان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌های استان در ایام نوروز با ایثار و ازخودگذشتگی توانستند امنیت و رفاه بیشتر مسافران نوروزی را فراهم کنند.

وی افزود: اگر مقدمات لازم برای مسافران ایجاد شود، مسافران و زائرانی که از مسیرهای استان خراسان شمالی به سمت مشهد مقدس حرکت می‌کنند، می‌توانند اقامت بیشتری در این استان داشته باشند که این امر باعث می‌شود بسیاری از مشکلات اقتصادی مردم استان رفع شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی با اشاره به مزایای سفر، افزود: ائمه معصومین (ع) سفارش کرده‌اند که در ایام زندگی مسافرت کنید؛ چراکه مسافرت باعث زدوده شدن غم و غصه‌های انسان و کسب علم، آداب و رسوم مناطق مختلف و یافتن دوست می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: بسترسازی برای تحقق این مهم و آرامش آفرینی از بهترین خدمات است که راهداری و حمل‌ونقل برای رسیدن به آن باید تلاش بیشتر داشته باشد.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین زمینه برای آرامش در سفرها، داشتن جاده‌های مناسب است؛ ازاین‌رو باید در این زمینه زیرساخت‌های لازم را فراهم کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: انجام کارهای فرهنگی در طول مسیر جاده‌ها یکی از مسائل ضروری است که در کنترل و کم شدن آمار تصادفات و خطرات جاده‌ها نقش بسزایی دارد.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: نصب تابلوهای هشداردهنده و آموزنده برای رانندگان یکی از کارهای فرهنگی است که باید مدنظر مسؤولان امر باشد./9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات