۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۵۶۰۷۴۲

وزیر دفاع با نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی دیدار کرد

امیر سرتیپ حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در سفر یک روزه به استان آذربایجان‌شرقی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز دیدار و گفت‌وگو کرد.
دیدار وزیر دفاع با امام جمعه تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، امیر سرتیپ حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که وحدت و همدلی میان نیروهای مسلح در این استان مثال‌زدنی است، اظهار داشت:‌ ذکر و خیر امام جمعه تبریز در کل کشور شنیده بودم و اشتیاق زیادی برای این دیدار داشتم.

وی با اشاره به این‌که شاهد همبستگی میان مسؤولان استان نیز هستم، خاطرنشان کرد: بسیار روشن است که ایجاد تفرقه میان مسؤولان و حاشیه‌سازی برای خدمت‌رسانی به مردم همواره از اهداف دشمنان نظام بوده است، اما شاهدیم که به برکت حضور حجت الاسلام آل‌هاشم شاهد وفاق و همدلی میان مردم و مسؤولان هستیم.

امیر حاتمی با تأکید بر این‌که هدف دشمن بر اثبات ناکارآمدی نظام متمرکز شده است، افزود: این یک هدف غلط بوده و است، چراکه ما طول سال‌ها به تمام استقلال و آزادی خود رسیده‌ایم؛ چنانکه امروز در گزارش‌های پتروشیمی تبریز شاهد کارهای بزرگی بودم که نشان می دهد با وحدت میان مردم و نظام شاهد شکوفایی ظرفیت‌ها خواهیم بود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان این‌که اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی نیازمند همت و تلاش مضاعف مردم و مسؤولان است، گفت: ما شاهد کارهای ارزشمند و بزرگ امام جمعه تبریز هستیم که همه مجذوب رفتار او شده‌اند و به تاسی از این شخصیت مردمی حرکت می کنیم.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی‌ آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی اظهار داشت: آن شهید والامقام  ارتباط بسیار تنگاتنگ و صمیمی با نیروهای خود داشت و همواره با اخلاق‌مداری محبوب قلوب شده بود.

امام جمعه تبریز در پایان با بیان این‌که همدلی و وحدت ارزشمندی میان نیروهای مسلح مستقر در استان آذربایجان‌شرقی برقرار است، گفت: برادران فعال در سپاه عاشورا، قرارگاه منطقه‌ای سپاه عاشورا، لشکر ۲۱ حمزه و تیپ ۱۲۱ و قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب در کنار یکدیگر به دنبال برقراری امنیت در منطقه شمال غرب هستند./935/پ203/ب1

ارسال نظرات