۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶
کد خبر: ۵۶۰۷۷۶
حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی:

کیفیت و تنوع ملاک عمل تولیدکنندگان باشد

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: اگر تولیدکنندگان داخلی محصولات باکیفیت و متنوع تولید کنند، مشتریان به سمت کالای خارجی نمی‌روند.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار با مدیرکل و جمعی از کارکنان صنعت، معدن و تجارت استان، اظهار داشت: در جامعه دینی، اقتصاد به اعتقاد گره خورده و تولیدکنندگان با رعایت وجدان کاری می‌توانند مشتریان را به سمت کالای ایرانی هدایت کنند.

وی افزود: تولیدکنندگان مقدمات خرید کالای ایرانی را فراهم کنند و با نگاه اعتقادی نسبت به تولید اجناس مرغوب همت کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خاطرنشان کرد: خرید کالای ایرانی باعث استقلال و عدم وابستگی کشور به بیگانگان می‌شود و درزمینهٔ ایجاد اشتغال هم کمک بسزایی به جامعه می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در ابتدای سال 1397، گفت: فرهنگ خرید کالای ایرانی، فرهنگی وابستگی به استقلال نظام است.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی تصریح کرد: با شعار تعیین شده برای سال 97، فرصت خوبی برای صنایع، معادن و بازاریان فراهم شده؛ ازاین‌رو همه باید تلاش کرده و از این فرصت به نحو شایسته استفاده کنند.

وی تأکید کرد: امروز دشمنان متوجه شده‌اند که از راه نظامی و فرهنگی توان مقابله با ایران را ندارد و بر همین اساس از طریق تحریم‌های اقتصادی برای مبارزه با نظام اسلامی وارد میدان شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: شکوفایی اقتصادی باعث اقتدار و پایداری نظام اسلامی و شکست مستکبران خواهد شد./9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات