۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۵۶۰۹۰۹
آیت‌الله علم‌الهدی:

دولت در بحث درمان زائران فکر اساسی کند

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اینکه دولت باید در بحث درمان زائران فکر اساسی کند، گفت: چرا هیچ پاسخ و خدمات درستی به این عزیزان ارائه نمی‌شود.
آیت الله علم الهدی

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی امام جمعه مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با محمد رضا دارابی رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد و جمعی از معاونین وی که در دفتر امام جمعه مشهد برگزار شد، اظهار داشت: امیدوارم شما و همکارانتان در انجام خدماتتان موفق باشید، چراکه کار شما در اینجا خادمی امام هشتم(ع) است.

وی با بیان اینکه بنده بحث تحول سلامت را در چند خطبه مطرح و ‌از آن تقدیر کردم، اظهار کرد: گرفتاری‌های درمانی مشهد از همه گرفتاری ما در قسمت‌های دیگر بیشتر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه دولت باید در بحث درمان زائرین فکر اساسی کند، متذکر شد: چراکه هیچ پاسخ و خدمات درستی به این عزیزان داده نمی‌شود.

علم‌الهدی بیان کرد: مشکلات برای ما با وضع خاص آن ملموس است، به‌ویژه در بحث حاشیه شهر مشکل ما مشکل بیمارستان بوده، این حرکت جهادی دانشجویان شما در حاشیه شهر بسیار خوب و‌ مفید است، اما کافی نیست.

وی یادآور شد: در حاشیه شهر به گفته خود شما عزیزان سه بیمارستان لازم بوده، اما هنوز محقق نشده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اینکه مسئله سلامت مسئله تخصص است و باید توسط متخصص بررسی شود، متذکر شد: چراکه اگر این‌گونه نباشد، تولید مرض و بیماری می‌کند، در برخی درمانگاه‌های خیریه از افرادی استفاده می‌شود که حتی اولیات پزشکی را وارد نیستند، مدرک پزشکی هم ندارند و به‌خاطر تجربه از آنها استفاده شده است.

امام جمعه مشهد گفت: بیمارستان نباید خارج از احاطه دانشگاه ساخته و مدیریت شود، امکانات درمانی و مدیریت آن اولویت اول در یک بیمارستان و درمانگاه است./934/د103/ب1

ارسال نظرات