۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۵۶۰۹۸۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

آسیب های اجتماعی در جامعه خلاف مسیر بعثت است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: امروز تمام تلاش و هم و غم دشمن این است که دین را در جامعه بشری کمرنگ جلوه دهند و انسان ها گرفتار آسیب های اجتماعی شدند که این آسیب ها خلاف مسیر بعثت است.
رضایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی صبح امروز در همایش بزرگ «رسول رحمت» و نشست مشترک علما و روحانیان تشیع و تسنن خراسان جنوبی اظهار داشت: بعثت بزرگترین واقعه تاریخ بشریت است و بعثت نوری بود که به جامعه بشریت عرضه شد.

وی با بیان اینکه قبل از بعثت انسان ها مسیر سعادت را گم کرده بودند و گرفتار گمراهی و ضلالت و بدبختی شده بودند، گفت: وقتی که خداوند پیامبراسلام(ص) را فرستاد مردم در خواب بودند و جنایت های بسیاری انجام می شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: پیامبراکرم(ص) برای خاموش کردن فتنه ها آمد و روحانیان نیز که پرچم دین و هدایت بشریت را به دوش می کشند نگذارند چهره اسلام مخدوش شود و در عالم اسلام فتنه گری صورت بگیرد‌.

حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: پیش از بعثت منیت ها و قومیت ها مطرح شده بود و دنیاپرستی حاکم بود از این رو خداوند متعال پیامبراکرم(ص) را برای نجات بشریت فرستاد.

وی ادامه داد: با بعثت پیامبراکرم(ص) یک انقلاب بزرگی در جهان بشریت صورت گرفت، همه انسان ها باید برای حفظ بعثت و تداوم اهداف این انقلاب و نور بزرگ تلاش کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: امروز تمام تلاش و هم و غم دشمن این است که دین را در جامعه بشری کمرنگ جلوه دهند و انسان ها گرفتار آسیب های اجتماعی شدند که این آسیب ها خلاف مسیر بعثت است.

حجت الاسلام رضایی اظهار کرد: امروز غفلت ها سبب شده گروه هایی در دل اسلام شکل بگیرد که نه تشیع و نه تسنن آن ها را قبول ندارند./۸۸۰/پ203/ب1

ارسال نظرات