۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۵۶۰۹۹۱
ابوشریف:

خط داعش، خط اسرائیل غاصب و آمریکا است

نماینده جنبش اسلامی فلسطین گفت: امروز همه می دانند خط داعش، خط وحدت نیست بلکه خط اسرائیل و آمریکا است، نباید فردی به ظاهر نام مسلمان داشته باشد اما نوک پیکان تفرقه در جهان اسلام باشد.
ابوشریف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، ناصر ابوشریف، نماینده جنبش اسلامی فلسطین در ایران صبح امروز در همایش «رسول رحمت» و نشست مشترک علما و روحانیان تشیع و تسنن خراسان جنوبی، اظهار داشت: مهم نیست که چه کسانی اهل سنت و چه کسانی اهل تشیع هستند بلکه بر اساس روایات متعدد در قرآن همه مسلمان هستند.

وی گفت: اینکه انسان چطور فعالیت و چگونه تحرک داشته در نزد خداوند متعال مهم تر است و نه هویت و نه مذهب در نزد خداوند ثبت نمی شود.

نماینده جنبش اسلامی فلسطین در ایران با بیان اینکه آن کسی که از کفار حمایت کند و یهود را دوست خود بداند مسلمان نیست، افزود: شیعه و سنی شیوه زندگی است و آنچه که مذهب انسان را تعیین می کند خط و مشی انسان ها است.

ابوشریف تصریح کرد: اینکه فرد در جامعه چگونه زندگی کند از اهمیت بالایی برخوردار است، نمی توان فردی را مسلمان خواند که از وهابیت و استکبار جهانی دفاع می کند و خادم شیاطین است.

وی ادامه داد: همه مسلمانان از پیامبراکرم(ص) و اولیای الهی تبعیت می کنند، نبردی که امروز مشاهده می کنیم نبرد شیعه و سنی نیست بلکه نبرد سیاسی است.

نماینده جنبش اسلامی فلسطین در ایران خاطرنشان کرد: متاسفانه در جوامعی که انواع مذاهب در آن وجود دارد این جنگ ها مذهبی تلقی می شوند، باید بر اساس روایات قرآن با یکدیگر متحد شویم و به آیات قرآن تمسک بجوییم‌.

ابوشریف اظهار کرد: امروز همه می دانند خط داعش، خط وحدت نیست بلکه خط اسرائیل و آمریکا است، نباید فردی به ظاهر نام مسلمان داشته باشد اما نوک پیکان تفرقه در جهان اسلام باشد.

وی افزود: تمام انسان ها باید قدس، مسجدالاقصی و فلسطین را پاس بداریم و با دشمنان اسلام و مسلمانان که همان یهودیان هستند با تمام وجود بجنگیم.

نماینده جنبش اسلامی فلسطین در ایران گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی یک سال گذشته با اعضای جنبش اسلامی دیدار داشتند و فرمودند مسأله فلسطین مسأله اصلی جهان اسلام است و دفاع از فلسطین دفاع از اسلام است.

ابوشریف عنوان کرد: مسأله وحدت اسلامی و فلسطین مسأله ای مهم است، خط سیاسی ما خط قرآن کریم است و به آن افتخار می کنیم./۸۸۰/پ203/ب1

ارسال نظرات