۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۵۶۰۹۹۴
امام جمعه اهل سنت طبس مسینا:

هدف استکبار جهانی از بین بردن انقلاب اسلامی است

امام جمعه اهل سنت طبس مسینا گفت: هدف استکبار جهانی از بین بردن انقلاب اسلامی است و اگر آن ها در سوریه و عراق می جنگند برای اینکه می خواهند پایگاه هایی برای نابودی نظام اسلامی داشته باشند از این رو باید مسلمانان هوشیار باشند.
حسینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، مولوی سیدمحمد حسینی، امام جمعه موقت طبس مسینا صبح امروز در همایش «رسول رحمت» و نشست مشترک علما و روحانیان تشیع و تسنن خراسان جنوبی اظهار داشت: پیامبراکرم(ص) در زمان خود برای نجات بشر رنج های بسیاری را تحمل کرد تا بشر از جهل و نادانی نجات یابند.

وی گفت: پیامبراکرم(ص) برای امت خود رحیم و دلسوز بودند و ما مسلمانان در کنار هم باید با وحدت زندگی کنیم و از ایجاد تفرقه پرهیز شود.

امام جمعه اهل سنت طبس مسینا افزود: دشمنان برای اینکه مسلمانان روز به روز به اهداف خود نرسند و اسلام در جهان گسترش پیدا نکند جنگ را به کشورهای اسلامی کشاندند.

مولوی حسینی تصریح کرد: دشمنان چهره اسلام را خشن نشان می دهند تا دیگران و اروپاییان به اسلام گرایش پیدا نکنند و برای اینکه منافع مسلمانان را غارت کنند در کشورهای اسلامی جنگ انجام می دهند.

وی ادامه داد: هدف استکبار جهانی از بین بردن انقلاب اسلامی است و اگر آن ها در سوریه و عراق می جنگند برای اینکه می خواهند پایگاه هایی برای نابودی نظام اسلامی داشته باشند از این رو باید مسلمانان هوشیار باشند.

امام جمعه اهل سنت طبس مسینا با بیان اینکه استکبارجهانی در تمام کشورهای اسلامی دخالت می کند، خاطرنشان کرد: امروز مسلمانان خواهان تفرقه نیستند و هرگاه جنایت ببینند قیام می کنند./۸۸۰/پ203/ب1

ارسال نظرات