۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۵۶۱۰۰۰

معاون پژوهش حوزه خواهران معرفی شد

حجت‌الاسلام حصاری به عنوان معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران منصوب شد.
حصاری معاون پژوهش حوزه خواهران

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر حصاری ظهر امروز در مراسمی به عنوان معاون پژوهش‌ حوزه‌های علمیه خواهران معرفی شدند.

براساس این گزارش در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت‌پور اظهار کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین حصاری با متانت و بدون ایجاد حاشیه‌های خطرناک کار پژوهش را در این مجمموعه مبارک به پیش برده‌اند؛ جشنواره علامه حلی آینه موفقیت معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه خواهرن در سال‌های گذشته است.

وی افزود: حجت‌‌الاسلام والمسلمین حصاری فردی خوش‌فکر و دارای ذهن استراتژیک است که در بخش‌های مختلف آموزش، فرهنگ و مدیریت توانایی بالایی دارد و افق ها را به خوبی رصد می کند و تا کنون توانسته مدیریت خوبی در بخش پژوهش داشته باشد.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران گفت: امیدوارم در رویکرد جدیدی که در امر پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران ایجاد می‌شود، بتوانیم این مجموعه را به خوبی در رسیدن به اهداف نوین پژوهشی یاری کنیم.

در ادامه این مراسم نیز حجت‌الاسلام والمسلمین حصاری بیان کرد: برنامه‌ریزی و افق فعلی ما در امر پژوهش تا سال 1404 و است و در این بازه زمانی انتظار داریم که از جمع خواهران فرهیخته طلبه کسانی به‌عنوان نظریه‌پرداز و تولید‌کننده علم دینی تربیت شوند.

وی ادامه داد: فعالیت هایی که طلاب حوزه‌های علمیه خواهرن در زمینه‌ پژوهش انجام دادند تا کنون در حد تولید علم دینی نبوده است و حوزه‌های علمیه خواهران باید مسیر جهادی را طی کنند تا به مرحله تولید علم دسترسی پیدا کنیم.

معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران اظهار کرد: فعالیت‌های دوره جدید پژوهش در حوزه‌های علمیه خواهران به صورت گسترده‌تر و در میدان وسیع‌تری دنبال خواهد شد و باید با نقطه نظرات و ایده‌های خوبی که توسط کارشناسان این معاونت داده می‌شود، در پیشبرد اهداف خود مسیر رو به رشدی را طی کنیم. /۹۲۴/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات