۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۵۶۱۰۲۱
به صورت همزمان در قم و هفت شهر کشور؛

آزمون مشترک مدارس و مراکز فقهی حوزه فردا برگزار می‌شود

آزمون مشترک مدارس و مراکز فقهی حوزه فردا جمعه ۲۴ فروردین ماه راس ساعت ۹صبح به صورت همزمان در قم و هفت شهر کشور برگزار می شود.
آزمون مشترک مراکز فقهی

حجت الاسلام رضا اسکندری مسؤول اجرایی آزمون مشترک مراکز حوزوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آزمون مشترک مراکز و مدارس فقهی حوزه خبر داد و گفت: این آزمون فردا جمعه 24 فروردین ماه در قم و هفت شهر کشور شامل مشهد، تهران، شیراز، اهواز، اصفهان، بابل و مراغه برگزار می شود.

وی از نام نویسی یک هزار و صد نفر در آزمون مشترک مدارس و مراکز فقهی در سراسر کشور خبر داد و افزود: از این تعداد حدود 750 نفر شهر قم را به عنوان حوزه امتحانی خود برگزیده اند.

حجت الاسلام اسکندری بیان کرد: آزمون مشترک مراکز فقهی در قم در محل مسجد امام حسن عسکری(ع) واقع در چهار راه بازار برگزار می شود.

وی ساعت برگزاری آزمون مشترک را راس ساعت 9 صبح در حوزه های مختلف امتحانی در قم و هفت شهر دیگر عنوان کرد و گفت: زمان برگزاری آزمون نیز دو ساعت و سی دقیقه خواهد بود.

مسؤول اجرایی آزمون مشترک مراکز فقهی حوزه بیان داشت: افرادی که احیانا نتوانسته اند نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام کنند و یا در روند نام نویسی آنان اشکال و خللی ایجاد شده است، فردا قبل از برگزاری آزمون می توانند در حوزه های امتحانی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

گفتنی است، مدرسه علمیه شهیدین، مدرسه فقهی اهل بیت(ع)، مدرس عالی فقه صاحب الزمان اصفهان، مرکز فقهی امام علی(ع)، مدرسه فقهی امام محمدباقر(ع)، مدرسه علمیه امام کاظم(ع)، مدرسه عالی فقه دارالهدی، مدرسه علمیه سطح عالی ولی امر(عج)، مدرسه عالی خاتم الاوصیاء(ص)، مدرسه تخصصی فقه و اصول امام رضا(ع) و مؤسسه آموزش عالی حوزوی عالم آل محمد(عج) از جمله مدارس و مراکزی هستند که آزمون ورودی را به صورت مشترک برگزار می کنند. /924/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات