۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۵۶۱۰۵۱
دبیر کل جنبش توحید اسلامی لبنان:

همه دغدغه شیعه و سنی باید وحدت باشد

دبیر کل جنبش توحید اسلامی لبنان با تأکید بر این که همه دغدغه شیعه و سنی باید وحدت باشد، گفت: در سایه همین انسجام و یکپارچگی می توان بر دشمن جهانی غلبه یافت و به پیروزی رسید.
شیخ بلال سعید شعبان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، شیخ بلال سعید شعبان، دبیر کل جنبش توحید اسلامی لبنان در همایش سفیر هدایت که با حضور روحانیان شیعه و اهل سنت خراسان به مناسبت مبعث ظهر امروز 23 فروردین در دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، به بررسی تاریخی بعثت و معراج و مسجد الاقصی و مکه پرداخت.

وی با اشاره به این مطلب که قبله معین مکه است و مسجد الاقصی قبله جهاد برای مسلمین می باشد که در اشغال رژیم صهیونیستی است، تصریح کرد: در واقع جنگ اسرائیل، جنگی بر ضد اسلام است.

دبیر کل جنبش توحید اسلامی لبنان با اشاره به این مطلب که این جنگی جهانی است که یک طرف آن همه جبهه کفر قرار گرفته اند، اظهار کرد: از طرفی آمریکا و صهیونیست در برابر همه مسلمین هستند.

خطیب و امام جماعت مسجد «التوبه» شهر طرابلس لبنان با تأکید بر این مطلب که اسلام ما فرقه و رنگ نیست بلکه اسلام حضرت علی(ع) است، تصریح کرد: با توجه به احادیث قدسی پرچم آزادی قدس شریف از خراسان است و به همین دلیل تأکید بر وحدت مسلمین است.

وی با تأکید بر این مطلب که همه دغدغه شیعه و سنی باید وحدت باشد، بیان داشت: در سایه همین انسجام و یکپارچگی می توان بر دشمن جهانی غلبه یافت و به پیروزی رسید.

دبیر کل جنبش توحید اسلامی لبنان با اشاره به این مطلب که برای برپایی انسجام و وحدت شیعه و سنی هیچ کدام نباید خود را عین حقیقت مطلق ربانی بدانند، گفت: در عین حال نباید اینگونه قلمداد شود که هر کدام از دو گروه  تفکرات ندارست دارند./934/پ203/ب1

ارسال نظرات