۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۵۶۱۱۳۲
در گرگان صورت گرفت؛

دیدار آیت الله نظری با آیات نورمفیدی و میبدی

آیت الله نظری خادم الشریعه با آیات نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان و میبدی، تولیت مدرسه علمیه رضویه گرگان دیدار و گفت و گو کرد.
دیدار آیت الله نظری با نماینده ولی فقیه در گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نظری خادم الشریعه با آیات نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان و میبدی، تولیت مدرسه علمیه رضویه گرگان دیدار و گفت و گو کرد.

بر اساس این گزارش، آیت الله نظری خادم الشریعه که به منظور زیارت بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) عازم مشهد مقدس شده در مسیر حرکت مازندران به مشهد مقدس در اقدامی شایسته با برخی از علما و شخصیت های حوزوی استان های گلستان و خراسان شمالی دیدار و گفت و گو کرد.

این گزارش می افزاید؛ آیت الله نظری خادم الشریعه نخستین دیدار خود در گرگان با آیت الله سید محمدرضا میبدی از علمای استان گلستان و همچنین تولیت مدرسه علمیه رضویه گرگان دیدار و گفت و گو کرد.

بر اساس این گزارش، در این دیدار که جمعی از روحانیان و شخصیت های حوزوی حضور داشتند، دو طرف پیرامون مهم ترین مسائل کشور و همچنین وضعیت حوزه های علمیه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همچنین آیت الله نظری خادم الشریعه در ادامه دیدارهای خود همچنین با آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان نیز دیدار و گفت و گو کرد.

این گزارش می افزاید؛ در این دیدار صمیمی آیات نظری و نورمفیدی ضمن بررسی و تبادل نظر پیرامون وضعیت دینی و فرهنگی کشور بر ضرورت توجه مسؤولان به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم تأکید کردند./۹۵۰/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات