۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۱
کد خبر: ۵۶۱۲۰۲
حجت الاسلام مهدوی مطرح کرد؛

ضرورت تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر ضرورت تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، گفت: تقویت و تبیین این فرهنگ بین نسل نو برای تربیت نسلی انقلابی ضروری است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، عصر امروز در دیدار با خانواده شهیدان باقری در شهرستان ازنا همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی با اشاره به تقارن بهار طبیعت با بهار هنر انقلاب اسلامی گفت: شهیدان در پیروزی انقلاب به خوبی نقش آفرینی کردند.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی در حوزه های مختلف سیاسی، نظامی و اجتماعی دستاوردهای فراوانی دارد، افزود: ضروری است که در عرصه هنر نیز نمونه ای از فرهنگ و هنر را به عنوان هنر انقلاب اسلامی عرضه و به جهانیان معرفی کند.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه ابتکار حوزه هنری در توجه به این موضوع ستودنی است، اظهار داشت: در راستای تحقق یافتن این مهم و معرفی هنر انقلاب اسلامی همه باید با جدیت تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت خنثی کننده دسیسه های دشمن در عرصه های مختلف است، اظهار داشت: خانواده شهدا در این راستا نقش آفرین هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان ادامه داد: با معرفی الگوها و بهره مندی از فرصت های تبلیغی باید نسل جوان را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا ساخت.  

وی با بیان اینکه استمرار انقلاب لازمه تقویت، تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه بین نسل جوان و نوجوان است، عنوان داشت: فرهنگ ایثار و شهادت گنجینه ای عظیم برای تربیت نسلی انقلابی است.  

گفتنی است، در پایان دیدار مسؤولان استانی و شهرستان ازنا با خانواده شهیدان باقری، با اهدای لوح تقدیر از خانواده شهید ابوالقاسم باقری، دانشجوی رشته زبان فرانسه دانشگاه تهران و هنرمند رشته نمایش، شهید محمد نبی باقری دانشجوی رشته فیزیک دانشگاه اصفهان و هنرمند هنرهای تجسمی و شهید محمود باقری دانش آموز مقطع متوسطه تجلیل شد./9451/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات