۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۵۶۱۲۰۹
مدیر مدرسه علمیه خواهران کوهدشت:

قرب الهی و شفاعت پیامبر از آثار خوش خلقی است

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا کوهدشت با تأکید بر ضرورت خوش اخلاقی و حسن خلق در برخورد با دیگران، گفت: قرب الهی و شفاعت پیامبر(ص) از آثار خوش خلقی است.
پیامبر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، مریم امرایی، مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا کوهدشت، عصر امروز به مناسبت جشن مبعث در جمع طلاب این مدرسه گفت: عید مبعث بزرگ ترین حادثه تاریخ بشریت است.

وی با استناد از روایت از امام صادق(ع) افزود: رفتار نیکو و نرم خویی، پاکیزگی در کلام، چهره شاد  و نشاط در برخورد با دیگران از ویژگی های حسن خلق است.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا کوهدشت با تأکید بر خوش اخلاقی و برخورد نیکو با دیگران عنوان داشت: حسن خلق موجب محبت بین افراد شده و سخن بر دل می نشاند.

وی با بیان اینکه نشاط و شادابی موجب افزایش رزق و روزی می شود، ادامه داد: جلب دوستی، قرب الهی و شفاعت پیامبر(ص) از آثار خوش خلقی می شود.

امرایی یادآور شد: پیامبر(ص) مبعوث شد تا اخلاق را کامل نماید و امروز طلاب به عنوان مبلغان و مروجان دین باید در راستای ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه تلاش کنند.

وی با بیان اینکه یک طلبه و مبلغ باید خود در زمینه های گوناگون اخلاق، رفتار و معنویت، علم و تحصیل برای نسل جوان الگو باشد، تصریح کرد: خوش اخلاقی و خوش برخوردی باید در برنامه های تبلیغی همواره مورد توجه قرار گیرد.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا کوهدشت با بیان اینکه علم و اخلاق دو بال برای موفقیت طللاب است، عنوان داشت: طلاب در کنار فراگیری علوم دینی و تحصیلی باید در راستای ارتقای اخلاق و تهذیب نفس تلاش کنند./9451/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات