۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۵۶۱۳۷۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

روز ارتش روز حماسه آفرینی است

نماینده ولی فقیه در لرستان به نقش ارتش در حفظ کشور و خدمت رسانی به مردم اشاره کرد و گفت: روز ارتش روز حماسه آفرینی، ایستادگی و اقتدار است.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، بعداز ظهر امروز در دیدار با ارتشیان استان به مناسبت 29 فروردین روز ارتش گفت: روز ارتش، روز حماسه آفرینی، ایستادگی است.

وی با بیان اینکه روز ارتش روز ملت است، افزود: ارتش برای ملت تلاش می کند و امام راحل پس از پیروزی انقلاب با حمایت از ارتش به به ارتش قوت و اقتدار بخشید و انقلاب نوپا را از خطرات حفظ کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان قدرت معنویت و انگیزه های ایمانی و دینی، قدرت دفاعی و رزمی و پیشرفت های نظامی را از عوامل موفقیت نیروهای مسلح خواند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی ادامه داد: اعتماد به نفس و خودباوری، ولایتمداری و بصیرت برخاسته از تقوی از دیگر عوامل موفقیت و اقتدار ارتش در ایران اسلامی است.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه ارتش در حفظ کشور نقش بسزایی دارد، عنوان داشت: نیروهای مسلح بر اساس قدرت ولایت عمل می‌کنند و قدرت ولایت پشیمانی و شکست‌پذیری ندارد.

وی در ادامه با اشاره به تلاش ارتش در زمینه های گوناگون اظهار داشت: در طول ٤٠سال عمر انقلاب، ارتش در بازدارندگی دشمن موفق عمل کرده است و در زلزله اخیر در کرمانشاه شاهد خدمت رسانی ارتش به مردم بودیم.

معنویت بر ارتش حاکم است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی یادآور شد: امروزه قدرت موشکی ایران لرزه بر اندام آمریکا، رژیم صهیونیستی و حامیانشان انداخته است، امروز معنویت بر ارتشی ها حاکم است./9451//۲۰۳/خ

ارسال نظرات