۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۵۶۱۴۸۹
حجت الاسلام حسینی مقدم تأکید کرد؛

لزوم استفاده از ظرفیت قم برای برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم طلاب

مدیرکل اوقاف استان قم گفت: یکی از اقدامات انجام شده در راستای برگزاری هرچه بهتر مسابقات بین المللی قرآن طلاب، هماهنگی میان ادارات و نهادهای استان است تا از ظرفیت همه دستگاه های استان برای برگزاری هرچه باشکوه تر این مسابقات استفاده شود
حجت الاسلام حسینی مقدم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم در نشست خبری دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم طلاب علوم دینی با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در ستاد برگزاری این مسابقات عنوان کرد: مسابقات بین المللی قرآن کریم طلاب علوم دینی، یکی از ابتکارات ستودنی سازمان اوقاف، مدیریت حوزه های علمیه و جامعة المصطفی العالمیه است.

وی افزود: این مسابقات برای دومین سال پیاپی به میزبانی شهر مقدس قم برگزار می شود و ستاد برگزاری آن از چند ماه آغاز به کار کرده است و برنامه ریزی لازم برای حضور باشکوه شرکت کنندگان کشورهای مختلف برای شرکت در این مسابقات انجام شده است.

حجت الاسلام حسینی مقدم تصریح کرد: در این دوره از مسابقات، شرکت کنندگانی از بیش از 40 کشور جهان در روزهای یکم تا چهارم اردیبهشت ماه در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) به رقابت می پردازند.

وی ادامه داد: مراسم افتتاحیه این مسابقات با سخنرانی آیت الله اعرافی مدیر حوزه های سراسر کشور و آیین اختتامیه نیز با حضور و سخنرانی حضرت آیت الله سبحانی برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف استان قم تأکید کرد: یکی از اقدامات انجام شده در راستای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات، هماهنگی میان ادارات و نهادهای استان است تا از ظرفیت همه دستگاه های استان برای برگزاری هرچه باشکوه تر این مسابقات استفاده شود.

وی ابراز کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم نیز از تمام ظرفیت خود برای هرچه بهتر برگزار شدن این مسابقات استفاده خواهد کرد و با کمیته های مختلف این مسابقات همراهی و همکاری دارد.

حجت الاسلام حسینی مقدم در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری این مسابقات شرایط خوبی را فراهم کرده است تا فعالیت های قرآنی به عنوان یکی از محورهای مهم فعالیت های فرهنگی و علمی از سوی اوقاف و حوزه های علمیه دنبال شود./872/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات