۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۵۶۱۵۷۷
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

خواب دشمنان در براندازی نظام اسلامی تعبیر نمی شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه خواب دشمنان در براندازی نظام اسلامی تعبیر نمی شود، گفت: نیروهای مسلح حافظ ناموس، امنیت و جان مسلمانان و خار چشم دشمنان هستند.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح خراسان جنوبی اظهار داشت: حفظ اسلام و جهاد از اوجب واجبات است و درمان دردهای امروز نیز جهاد می باشد.

وی با بیان اینکه از نظر روانشناختی و انسان شناسی انگیزه فساد و استکبار در انسان وجود دارد، گفت: گاهی جهاد به معنی جنگ ابتدایی و گاهی نیز به معنی جنگ دفاعی است و در جنگ ابتدایی نظارت باید تحت نظر معصوم(ع) باشد تا انگیزه سلطه طلبی را به نام دین تحمیل نکنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: جهاد دفاعی واجب است و نباید تسلیم مهاجم و دشمنان شد و باید مقاومت و ایستادگی کرد، جهاد دفاعی نه تنها گناه نیست بلکه یک وظیفه است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: حق نداریم در مقابل مهاجمان تسلیم شویم و باید مقابله کرد و خداوند متعال نیز جهاد دفاعی را نه تنها در جهان انسان بلکه در غیر انسان به عنوان غریزه قرار داده است.

وی با بیان اینکه دفاع در تمام صحنه ها اعم از سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی واجب است، ادامه داد: جهاد دفاعی مشروط به حضور امام معصوم(ع) نیست بلکه حکم دائمی و بر تمام مسلمانان واجب است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: باید در مقابل دشمنان نظام اسلامی قد علم کرد چرا که آن ها تنها زبان قدرت را می فهمند و باید قبل از هر چیزی قدرت خود را تامین کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: استکبار جهانی به هر بهانه ای می خواهد انقلاب اسلامی را تضعیف کند و وقتی که قدرت نظام کاهش پیدا کرد بر ما چیره می شوند.

وی با بیان اینکه خواب دشمنان در براندازی نظام اسلامی تعبیر نمی شود، افزود: نیروهای مسلح حافظ ناموس، امنیت و جان مسلمانان و خار چشم دشمنان هستند./880/پ203/ب1

ارسال نظرات