۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۵۶۱۷۰۰
مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری:

رشد علمی و اخلاقی طلاب مهمترین اولویت مدارس علمیه خواهران است

حجت الاسلام رحمانی رشد علمی و اخلاقی طلاب را مهمترین اولویت مدارس علمیه خواهران بیان کرد و گفت: در شرایط کنونی جامعه اگر طلاب به سلاح علم و اخلاق عملی مجهز نباشند، به یقین نمی توانند نقش خود را به خوبی ایفا کنند.
یدالله رحمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام یدالله رحمانی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در مراسم تجلیل از راه یافتگان مرحله کشوری المپیاد علمی مدرسه علمیه فاطمیه شهرکرد، با تبریک حلول ماه شعبان و اعیاد پیش رو تصریح کرد: نشر فرهنگ تشیع در جهان مدیون انقلاب اسلامی است که باید قدردان آن باشیم.

حجت الاسلام رحمانی با اشاره به اینکه پیوند بین ایران و اسلام، پیوندی دو طرفه و ناگسستنی است، خاطرنشان کرد: ایران بدون اسلام و اسلام بدون ایران، هر دو یک انحراف بزرگ است.

وی ایران اسلامی را پرچم دار واقعی اسلام ناب محمدی و شیعه در دنیا دانست و اظهار کرد: به یقین نقش حوزه های علمیه در نشر معارف ناب فرهنگ فاطمی، علوی و نبوی و فراگیر شدن فرهنگ تشیع در جهان غیرقابل انکار است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، رشد علمی و اخلاقی طلاب را مهمترین اولویت مدارس علمیه خواهران بیان کرد و ادامه داد: در شرایط کنونی جامعه اگر طلاب به سلاح علم و اخلاق عملی مجهز نباشند، به یقین نمی توانند نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

این مقام مسؤول، حوزه علمیه خواهران را مادر انقلاب دانست و افزود: باید از ارزشهای انقلاب اسلامی با جان و دل صیانت کنیم و این مهم تنها با حرکت در مسیر اهل بیت و ولایت و با پشتکار علمی و عملی محقق می شود.

حجت الاسلام رحمانی با اشاره به اینکه حوزه های علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری در بحث نخبگان و استعدادهای برتر در سطح کشور حرف برای گفتن دارد، گفت: معمولا طلاب مدارس علمیه خواهران این استان در همه عرصه های کشوری جزء طلاب منتخب هستند که امیدواریم در المپیاد علمی امسال نیز حائز رتبه برتر شوند./9457/پ203/ب1

ارسال نظرات