۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۵۶۱۷۷۶
نماینده خبرگان رهبری:

پاسداشت خون شهدا تنها با خدمت‌گزاری صادقانه است

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: مسؤولان بدانند که پاسداشت خون شهدا و مجاهدت های نیروهای مسلح تنها با خدمت‌گزاری صادقانه و بی‌منت است.
حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در آئین غبارروبی از گلزار شهدای شهرستان مراغه با تأکید بر این‌که فرهنگ ایثار و شهادت ریشه در آموزه‌های دینی و قرآنی دارد، اظهار داشت: جانفشانی در راه دفاع از اعتقادات از با ارزش‌ترین کارها نزذ خداوند متعال است.

وی با اشاره به این‌که تخریب باورهای دینی و شیعی از سوی دشمنان با هدف فراموشی مفاهیمی چون ایثار، جهاد، شهادت و تبعیت از ولایت صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: دشمنان به خوبی می‌دانند که اگر شهادت‌طلبی و جهاد جوانان ایرانی نبود، سال‌ها پیش وضعیت کشور همچون دیگر کشورهای جنگ‌زده منطقه بوده است.

امام جمعه مراغه با تأکید بر این‌که شهادت در راه خدا و صیانت از ارزش‌های اسلامی نزد پیامبر گرامی اسلام(ص) و ائمه اطهار علیهم السلام بسیار ارزشمند است، گفت: عزت، اقتدار و امنیت امروز ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا و رهنمودهای داهیانه رهبری معظم انقلاب اسلامی بوده و است.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با تأکید بر این‌که ادامه راه شهدا، رسالتی بزرگ بر عهده مردم و مسؤولان است، تصریح کرد: خون های ریخته شده شهدا، تکلیف و وظیفه مردم و مسؤولان را در قبال نظام سنگین تر کرده است، وصیت‌نامه شهدا قطب‌نمای حرکت مسؤولان به سمت تعالی نظام است.

وی صیانت از حریم اهل بیت و نیز پاسداری از مرزهای میهن اسلامی از سوی شهدای مدافع حرم را ادامه راه شهدای دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی دانست و گفت: مسؤولان بدانند که پاسداشت خون شهدا و مجاهدت های نیروهای مسلح تنها با خدمت‌گزاری صادقانه و بی‌منت است.

نماینده خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: افتخار ارتش و دیگر نیروهای مسلح کشور، فرماندهی کل قوا و ولایت فقیه است، ارتشیان دلاور همواره در مسیر دفاع از کشور، انقلاب اسلامی و ملت ایران گوش به فرمان رهبری هستند./935/پ203/ب1

ارسال نظرات