۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲
کد خبر: ۵۶۱۸۸۷
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه:

بسیجیان با تأسی از رهنمودهای رهبر انقلاب در اشاعه تفکر انقلابی پیشگام باشند

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در جمع بسیجیان پایگاه شهید ناصر عزیزی، گفت: بسیجیان باید با تأسی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب پیرو خط امام راحل بوده و در اشاعه تفکر انقلابی و اسلامی پیشگام باشند.
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام صادق ایرانی مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه شامگاه جمعه در جمع اعضای پایگاه مقاومت بسیج شهید ناصر عزیزی ابراز داشت: اتحاد و همبستگی و بصیرت افزایی نیاز مبرم و ضروری جامعه امروز است.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه تصریح کرد: دشمنان در پی اختلاف افکنی و ایجاد شکاف در دیوار مستحکم ملت ولایتمدار انقلاب اسلامی هستند زیرا ضربه زدن به ملتی که دچار تزلزل است راحت تر است.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: خوشبختانه ملت بصیر ایران در صحنه های حساس و سرنوشت ساز آگاهانه ظاهر شده و اجازه تفرقه افکنی به دشمنان اسلام و انقلاب را نداده است.

حجت الاسلام ایرانی بیان داشت: بسیجیان باید با تأسی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب پیرو خط امام راحل بوده و در اشاعه تفکر انقلابی و اسلامی پیشگام باشند.

وی در ادامه با تبریک بمناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه مطرح کرد: تأسی از سیره اهل بیت(ع) صراط مستقیم را نمایان کرده و بسیجیان نسبت به فراگیری این سیره غنی و پربار کوشا باشند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه تبعیت از ولی فقیه را واجب دانست و اظهار داشت: جامعه امروز نیازمند جوانان ولایتمدار و پیرو تفکر غنی اسلامی است بنابراین بسیجیان به عنوان پرچمدار این تفکر منویات رهبر معظم انقلاب را جامه عمل بپوشانند.

استاد حوزه علمیه در پایان با تأکید بر اینکه پایگاه بسیج در مساجد حضور فعالی داشته باشند گفت: فعالیت بسیجیان در پایگاه های بسیج باید همراه با اقامه و انس با نماز جماعت باشد تا از حیث معنوی نیز این عزیزان غنی و پربار شوند./857/پ203/ب1

ارسال نظرات