۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۵۶۱۹۲۶
فرمانده سپاه عاشورا:

حفظ نظام و حمایت از مستضعفان مهمترین آرمان سپاه است

سردار عابدین خرم گفت: حفظ نظام و صیانت از اصل مترقی ولایت فقیه، حمایت از مستضعفان و محرومان مهم‌ترین آرمان‌های سپاه پاسداران است.
سردار خرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در تبریز که به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ترتیب یافت، اظهار داشت: سپاه نهادی بالنده، نوآور و مولود تفکر راهبردی امام راحل است.

وی با بیان اینکه سپاه خاستگاه آرمان های مکتبی ملت ایران و تجلی اقتدار نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: پاسداران فرزندان معنوی امام و رهبری و وارثان حماسه های ماندگار اسلام ناب محمدی هستند، و همواره پیروان راستین ولایت مطبقه فقیه هستند.

عابدین خرم با بیان این‌که پاسداران مروج فرهنگ بصیرت و معنویت هستند، افزود: سپاه همواره با الگوبرداری از حماسه جاودان کربلا، لبیک به ندای هل من ناصر یصرنی را تکلیف خود می دانند و همواره در این صراط مستقیم ثابت قدم خواهند بود. چنین رسالت عظیم حسینی باید از همه استعدادها و ظرفیت‌ها متناسب با تهدیدهای بالقوه و بالفعل دشمنان استفاده کند.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان این‌که حفظ نظام و صیانت از اصل مترقی ولایت فقیه، حمایت از مستضعفان و محرومان مهم‌ترین آرمان‌های سپاه پاسداران است، گفت: سپاه خود را در برقراری امنیت و آرامش ملت ایران مسؤول می داند و در مقابل هر توطئه و تهدید سر از پا نمی شناسد و دشمن را در این مسیر با ناکامی مستمر مواجه کرده است.

وی با تأکید بر این‌که امروز مطالبات رهبر انقلاب از سپاه تحول‌گرایی و تعالی‌خواهی است، تصریح کرد: امروز به واسطه بسیح به بدنه جامعه متصل هستیم و اعتقاد داریم بقای نظام و انقلاب واسبته به حضور در صحنه ملت و بسیج همه اقشار جامعه است.

سردار عابدین خرم با بیان این‌که سپاه، پاسدار انقلاب اسلامی است، گفت: پاسداری از حریم ولایت و امامت مهم‌ترین افتخار سپاه است و در این مسیر همواره خود را خادم مردم همیشه در صحنه و ولایت‌مدار می داند، سپاه نهادی مردمی است که از بطن ملت جوشیده و به فضل الهی در مسیر خدمت‌گزاری استوار خواهد بود.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به این‌که تخریب چهره سپاه و بسیج از سوی رسانه‌های معاند با اهداف سیاسی صورت می گیرد، ابراز کرد: با وجود تمامی توطئه های دشمن، ملت به خدمات سپاه در عرصه های مختلف به ویژه برقراری امنیت، سازندگی و محرومیت‌زدایی آگاه هستند.

وی در پایان تجلیل از پیشکسوتان سپاه، تقدیر از پاسداران نمونه، تجدید میثاق با آرمان های شهدا، دیدار با خانواده های معظم ایثارگران، جانبازان و شهدا، افتتاح برخی از پروژه‌های عمرانی در مناطق محروم استان، افتتاح منازل تعدادی از خانواده های زلزله‌زده کرمانشاه و برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی را از جمله برنامه‌های گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه برشمرد./935/پ203/ب1

ارسال نظرات