۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۵۶۱۹۶۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

فارغ التحصیلان دانشگاه باید صاحب فکر و کارآفرین باشند

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت تربیت دانشجویانی انقلابی و کارآمد تأکید کرد و گفت: فارغ التحصیلان دانشگاه ها باید صاحب فکر و کارآفرین باشند.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، بعدازظهر امروز دردیدار رییس دانشگاه آزاد اسلامی لرستان با اشاره به نظریات رهبر معظم انقلاب در راستای روی آوردن دانشگاه‌ها به سمت نوآوری‌ها و اختراعات و کارآفرینی گفت: این نظریات آنگونه که باید عملیاتی نشده اند.

وی با تأکید بر اینکه موفقیت دانشگاه و راه سعادت جامعه عمل به نظریات و فرمایشات رهبری است، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی که اهداف انقلاب را دنبال می کند مایه افتخار است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت هدایت جوانان به سمت رشته های تحصیلی موفق ادامه داد: ما وظیفه داریم فارغ التحصیلانی انقلابی در مراکز دانشگاهی تربیت و تحویل جامعه دهیم که در آینده کشور مؤثر باشند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی اظهار داشت: در دانشگاه ها باید جوانانی دل ‌بسته به ‌نظام، انقلاب و مملکت تربیت کنیم و در راستای این مهم  اهداف و نظریات رهبری را عملیاتی سازند.

وی در ادامه تصریح کرد: در یک مرکز دانشگاهی مطلوب باید آموزش به بهترین شکل ممکن صورت گیرد و رابطه استاد و دانشجو یک رابطه صمیمی باشد.

امام جمعه خرم آباد با تأکید بر ضرورت توجه ویژه به پژوهش در مراکز دانشگاهی ادامه داد: فارغ التحصیلان دانشگاه ها باید افرادی کارآفرین و صاحب فکر باشند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با یادآوری به اینکه دانشگاه ها به دست اساتید است، خاطرنشان کرد: نباید اجازه داد اساتید سکولار بار بیایند و به مراکز دانشگاهی ضربه وارد شود./9451/پ203/ب1

ارسال نظرات