۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۵۶۱۹۷۵
همزمان با روز جانباز صورت گرفت؛

گفت وگوی صمیمانه آیت الله یزدی با طلاب و روحانیان جانباز

آیت الله یزدی رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت روز جانباز با حضور در ساختمان مدرسه علمیه جانبازان، با طلاب و فضلای جانباز دیدار و گفت وگو کرد.
آیت الله یزدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله محمد یزدی رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت روز جانباز با حضور در ساختمان مدرسه علمیه جانبازان با طلاب و فضلای این مدرسه دیدار و گفت وگو کرد و در محفلی صمیمی پای سخنان و درد دل روحانیان جانباز نشست.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در جریان این برنامه ضمن دیدار با مسؤولان مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل(ع)، از بخش های گوناگون این مدرسه از جمله مؤسسه تعالی واقع در مدرسه علمیه جانبازان از نزدیک در جریان روند فعالیت های این مؤسسه و مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل(ع) قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین احمد عابدی مدیر مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل(ع) و معاونت های گوناگون این مدرسه در گزارش هایی کوتاه آیت الله یزدی را در جریان روند فعالیت های این مجموعه قرار دادند.

در ادامه آیت الله یزدی رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تقدیر از فعالیت های طلاب جانباز و با اشاره به مقام والای جانبازان، جانبازی را یک توفیق دانست که باید قدردان این توفیق الهی بود.

رییس جامعه مدرسین خاطرنشان کرد: بحث جانبازی و شهدای زنده بودن یک امتیاز ویژه ای است که به نسبت از شما توقع بیشتری می رود که باید انقلابی بمانید./978/پ۲۰۳/ج

ارسال نظرات