۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۵۶۱۹۷۹
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

خدمات آستان قدس پیوست فرهنگی و مذهبی داشته باشد

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: خدمت در آستان قدس رضوی صرفاً خدماتی نیست؛ بلکه خدمات آستان قدس باید پیوست فرهنگی و مذهبی داشته باشد و مردم را به امام رضا (ع) متصل کند.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در دیدار مسؤول و اعضای نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خراسان شمالی، با اشاره به خدمات بسیار خوب و ارزنده آستان قدس رضوی، اظهار کرد: مسؤولان نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خراسان شمالی باید با اجرای خدمات شاخص فضای استان را از شمیم امام رضا (ع) آکنده کنند.

وی افزود: به دلیل این‌که آستان قدس رضوی به امام رضا (ع) منتسب است، مسؤولیتی دوچندان دارد و انجام کارهای خوب باید سرلوحه عمل این نهاد باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی در ادامه با اشاره به نقش مؤثر آستان قدس رضوی در اجرای پروژه‌های فرهنگی و مذهبی، افزود: خدمات آستان قدس رضوی بر کسی پوشیده نیست و هرگونه خدمت از سوی این آستان مقدس، به‌پای امام رضا (ع) نوشته می‌شود که این موضوع مسؤولیت اعضای آن و تعهدشان به خدمت را دوچندان می‌کند.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: مسؤولان و اعضای آستان قدس رضوی در برخوردها و تعاملاتشان باید جنبه قدسی و منتسب بودن به امام رضا (ع) را مدنظر داشته باشند و در ارائه هرچه بهتر خدمات کوشا باشند.

وی در ادامه بیان کرد: انجام خدمات بی‌منت و مستحکم همراه با الگودهی باید ملاک عمل آستان قدس رضوی باشد؛ ازاین‌رو لازم است مجموعه‌ها و پروژه‌هایی که به نام امام رئوف حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) ساخته می‌شود با دیگر مجموعه‌ها تفاوت داشته باشد و بوی امام رضا (ع) از آن استشمام شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: خدمت در آستان قدس رضوی صرفاً خدماتی نیست؛ بلکه خدمات آستان قدس باید پیوست فرهنگی و مذهبی داشته باشد و مردم را به امام رضا (ع) متصل کند.

وی از مسؤولان آستان قدس رضوی خواست اولویت‌بندی کارها را ملاک عمل خود قرار دهند و با اجرای پروژه‌های ماندگار، نام امام رضا (ع) را در استان زنده کنند./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات