۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۵
کد خبر: ۵۶۱۹۹۶
پژوهشگر علوم قرآنی مطرح کرد؛

فرهنگ مهدوی منشور کامل سبک زندگی اسلامی ایرانی

پژوهشگر علوم قرآنی با بیان این که سبک زندگی اقشار مختلف مردم با فرهنگ انتظار تلفیق شود، گفت: فرهنگ مهدوی منشور کامل سبک زندگی اسلامی ایرانی است.
حجت الاسلام کفیلویی

حجت‌الاسلام کفیلویی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، بر لزوم در پیش گرفتن سبک زندگی مهدوی به عنوان منشور کامل سبک زندگی اسلامی ایرانی تاکید کرد و گفت: سبک‌های زندگی مختلفی وجود دارد ولی ما باید به عنوان ایرانی مسلمان در همه زمینه‌های زندگی‌مان روشی را در پیش گیریم که تجلی یک مومن منتظر باشد.

وی با بیان اینکه یک مومن منتظر ظهور باید در لحظه لحظه زندگی خود به یاد خداوند و ائمه اطهار (ع) باشد، ادامه داد: با وجود اینکه امام معصوم (عج) در غیبت و پس پرده است ولی به صورت حی و زنده به معنای واقعی کلمه بر اعمال، رفتار و زندگی ما ناظر است.

پژوهشگر علوم قرآنی با بیان اینکه با وجود غیبت ظاهری امام زمان (عج) باید حرمت ایشان را زنده نگه داشت، گفت: در همه شئون زندگی اعم از تحصیل، ازدواج، تغذیه، معامله حتی ساده‌ترین امور نیز باید طوری رفتار کرد که موجبات خشنودی امام زمان (عج) فراهم شود.

حجت الاسلام کفیلویی، ایران اسلامی را نماد بارز شیعه واقعی در سراسر جهان دانست و افزود: آحاد مردم به ویژه اقشار فرهنگی، روحانیان، مدرسان و فعالان مذهبی در آستانه نیمه شعبان باید به گونه‌ای شهر را بیارایند که از محیط عطر معنویت، ایمان و انتظار به معنای واقعی استشمام شود و انسان را برای دیدار امام غائب سر شوق آورد./۹۳۶/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات