۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۵۶۲۱۰۴
امام جمعه همدان:

امنیت اصل نخست در هر جامعه است

آیت الله طه محمدی گفت: یک شب مرزبانی یک نفر از کشور اسلامی ثوابش در محضر خدا بالاتر از هزار سال عبادت یک عابد است.
دیدار با جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح با آیت الله غیاث الدین طه محمدی دیدار با جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح با آیت الله غیاث الدین طه محمدی دیدار با جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح با آیت الله غیاث الدین طه محمدی دیدار با جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح با آیت الله غیاث الدین طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح با اشاره به ارزش کار نیروهای نظامی، گفت: بسیاری از افراد در آن شغلی که حضور دارند آن چنان که باید اهمیت نمی دهند چرا که جایگاه و ارزش آن برای آن ها روشن نیست، از این رو کار را با جدیت مورد نظر پیگیری نمی کنند.

وی ادامه داد: هنگامی که ارزش کار و عقبه نورانی و پاداش عظیم الهی را بدانیم و هدف جلب رضایت خداوند باشد، معامله موجود را معامله عشق می نامند نه معامله شغل.

امام جمعه همدان به ثواب خدمت برای مردم پرداخت و گفت: عده ای هنگامی که در قیامت نامه اعمال خودشان را دریافت می کنند با تعجب می بینند که ثواب میلیون ها بار جهاد در رکاب صاحب الزمان و انجام عمل حج همراه با پیامبر در آن ثبت شده است.

وی افزود: در این هنگام خطاب می آید که این مزد معلمی خیر و نیک شما است و پاداش خدمتی است که در دنیا به مردم کرده اید.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان گفت: هنگامی که افراد بدانند در برابر عملکردشان این گونه به آن ها پاداش می دهند آن وقت انسان عاشق شغلی می شود که در آن مشغول است.

آیت الله طه محمدی تصریح کرد: هر کس در هر مقامی که قرار گرفته است نباید آن بازده محدود و کوچک دنیایی کار خودش را ببیند بلکه باید هدف فوق العاده زیبای کار خود را ببیند، آن زمان است که دیگر بخش نامه ای عمل نخواهد کرد بلکه عاشقانه وارد عمل می شود.

وی در ادامه اجر نیروهای نظامی در تامین امنیت کشور را بسیار بالا توصیف کرد و افزود: ارزش عمل شما که جلوی این تهاجم بی رحمانه ایستاده اید، هیچ گاه نمی توان با حقوق سر ماه قیاس کرد.

امام جمعه همدان با اشاره به حدیثی از امام علی گفت: یک شب مرزبانی یک نفر از کشور اسلامی ثوابش در محضر خدا بالاتر از هزار سال عبادت یک عابد است.

وی امنیت را اصل اول در هر جامعه ای دانست و افزود: در ثواب کسب علم دانشجویان و ثواب تک تک نمازهایی که در کشور برگزار می شود و به طور کلی در تمام عرصه هایی که مردم مشغول به کار هستند شما در ثواب کار آنها سهیم هستید.

نماینده ولی فقیه در استان همدان بیان کرد: اگر نیروهای مسلح نباشند جان و مال مردم در خطر است و نمی توان گفت زندگی در جریان است./۹۷۹/پ203/ب1

ارسال نظرات