۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۵۶۲۱۳۱
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

بسیج در دفاع از ارزش‌ها محافظه‌کار و مصلحت‌اندیش نیست

حجت الاسلام کاملی‌فر گفت: بسیجیان در دفاع از حریم انقلاب غیر محافظه‌کارانه و با اقتدار از دستاوردهای نظام حضور دارند و هرگز در این مسیر مصلحت اندیش نخواهند بود.
حسن کاملی فر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در فعالان سازمان بسیج طلاب و روحانیان آذربایجان‌شرقی با اشاره به این‌که ادامه راه مکتب عاشورایی مسؤولیت مهم بسیج در عصر حاضر است، اظهار داشت: الگوی تمام پیروان مکتب اهل‌بیت(ع) امام حسین است.

وی با بیان این‌که فرهنگ پاسداری نشأت گرفته از مکتب عاشورا است، خاطرنشان کرد: با وجود تلاش شبانه‌روزی دشمنان برای ترخیب چهره سپاه در اذهان عمومی، مردم به این نیروی مجاه و تلاشگر اعتقاد دارند، روحیه مکتبی، انقلابی، جهادی و عاشورایی نیز در مجموعه سپاه و بسیج موج می‌زند.

حجت الاسلام کاملی‌فر با اشاره به این‌که سپاه و بسیج در مقابله با هر تهدیدی غیرمحافظه‌کارانه از دستاوردهای انقلاب وارد میدان می‌شود، گفت: امروز در هر عرصه‌ای که لازم باشد؛ برای دفاع از انقلاب اسلامی ایران وارد میدان می شویم و هوشمندانه در مقابل با هر تهدید احتمالی ایستادگی خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که تمامی تهدیدهای دشمن در راستای براندازی انقلاب اسلامی ایران بوده است، اظهار داشت: اگر مجاهدت مدافعان حریم اهل بیت نبود؛ امرور خاورمیانه و ایران جولانگاه داعش و پیاده نظام‌های آمریکا و متحدانش بوده است.

وی با تأکید بر این‌که خلافت خودخوانده داعش به موجب مجاهدت مدافعان حرم متلاشی شده است، افزود: امروز شاهدیم که حامیان داعش خود را شکست خورده می بینند و به دروغ مدعی مقابله با داعش شده‌اند.

حجت الاسلام کاملی‌فر جوسازی‌ها علیه سپاه را نشان از انفعال و استیصال دشمنان انقلاب اسلامی در مقابله با این نیروی مردمی دانست و گفت: دشمنان بدانند پاسداران و بسیجیان در دفاع از حریم انقلاب غیر محافظه‌کارانه و با اقتدار از دستاوردهای نظام حضور دارند و هرگز در این مسیر مصلحت اندیش نخواهند بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا در پایان با تأکید بر رسالت خطیر حوزه و روحانیان به ویژه بسیجیان در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران افزود: تبیین و تشریح رهنمودهای ولی فقیه و ارایه راهکارهای فرهنگی برای مقابله با جنگ نرم دشمنان مهم‌ترین وظیفه بسیجیان طلبه است./935/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات