۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۵۶۲۱۳۹
مدیر مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان:

تربیت طلبه انقلابی محور اصلی فعالیت های مدرسه سفیران است

مدیر مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان با بیان اینکه ۲۵ طلبه در سال تحصیلی جدید جذب خواهند شد، گفت: تربیت طلبه انقلابی و تحویل آن به جامعه هدف اصلی مدرسه سفیران است.
طلبه انقلابی

حجت الاسلام حسن آذرافروز، مدیر مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به توسعه فضای ساختمانی و تجهیزاتی مدرسه ابراز داشت: جذب طلاب در سال تحصیلی جدید با گستردگی خاصی دنبال می شود؛ از این رو افزون بر اندیمشک دیگر شهرهای شمال استان را تحت پوشش قرار داده و از آنجا جذب طلبه را انجام دادیم.

مدیر مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان افزود: امسال افزون بر جذب طلبه از دارندگان مدرک دیپلم، توانستیم از دانش آموزان پایه تحصیلی یازدهم به صورت خاص جذب داشته باشیم که در این باره با آموزش و پرورش ارتباط تنگاتنگی داشته و مبلغان و روحانیان با حضور در مدارس کار جذب را انجام دادند.

این مقام مسؤول اظهار داشت: برآورد ما برای سال تحصیلی جدید جذب 25 طلبه است البته در جذب طلبه به دنبال نیروی جوان با نشاط، مستعد و مرتبط با مجموعه های فرهنگی و برخوردار از پیش زمینه ورود به حوزه هستیم تا در نهایت یک طلبه تراز انقلابی را تحویل جامعه دهیم.

حجت الاسلام آذرافروز توان علمی بالا، آراستگی به اخلاق و زی طلبگی، فراگیری اصولی مهارت های تبلیغی، تبدیل شدن به یک مبلغ جهادی و مدرس را ویژگی های یک طلبه به هنگام خروج از مدرسه برشمرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هم اکنون در ماه مبارک شعبان قرار داریم، گفت: هر هفته هیأت های هفتگی مناجات خوانی و دعوت از اساتید معروف حوزه علمیه در حوزه اخلاق را در برنامه گنجانده ایم تا طلاب در اثر همنشینی با علما، بتوانند سبک و سیره زندگی علما را کسب و در زندگی به کار گیرند./۹۴۵۶/ت303/ب1

ارسال نظرات