۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۵۶۲۱۹۲
امام جمعه موقت اهواز:

کینه منافقین وهابی متوجه علما و حوزه های علمیه است

آیت الله حیدری با اشاره به تعرض های ایذایی صورت گرفته نسبت به حوزه های علمیه امام حسین(ع)، الغدیر و امام خمینی(ره)، گفت: عمده بغض و کینه منافقین وهابی در شبکه های ماهواره ای متوجه علما و حوزه های علمیه است.
آیت الله حیدری

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در کلاس درس اخلاق طلاب مدرسه علمیه الغدیر اهواز بیان داشت: دشمن منافق و وهابی که از شکست ها در خوزستان درمانده و عصبانی شده است، به حوزه های علمیه تعرض می کند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه علم به شرط عمل تأثیرگذارتر خواهد بود، افزود: انسان بهره مند از در روز قیامت بیشتر مورد پرسش قرار خواهد گرفت و چنین انسان مخلصی باید هوشیار باشد تا گرفتار غرور و تکبر نشود چرا که خودخواهی ها انسان را از بالا به پایین می کشاند.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه در دو هفته گذشته هجمه هایی علیه حوزه های علمیه در اهواز صورت گرفت، تصریح کرد: یکی از شبکه های ماهواره ای محرک اصلی این جریان بود، این شبکه وهابی، تکفیری و دست آویز صهیونیست ها و سعودی ها برای ضربه به اسلام و تشیع تشکیل شده است.

آیت الله حیدری با اشاره به اینکه عمده بغض و کینه منافقین وهابی در شبکه های ماهواره ای متوجه علما و حوزه های علمیه است، گفت: تعدادی از گروه های تروریستی دستگیر شده به این موارد اعتراف کردند و دلیل این تحریک ها و کینه توزی آنها مشخص است، دزدان و نابکاران از نور می ترسند و برای انجام کار خود نیاز به تاریکی دارند پس به مراکز نور و هدایت حمله ور می شوند.

وی با بیان اینکه دشمن قصد ترویج وهابیت را داشت، تصریح کرد: دشمن وقتی می بیند مردم با کمک علما در برابر آنها ایستاده و شکست شان دادند، تصمیم گرفت حرکت خود را برای ضربه زدن به علما و حوزه های علمیه آغاز کند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: تعرض هایی ایذایی به حوزه های علمیه امام حسین(ع)، الغدیر و امام خمینی(ره) صورت گرفته است ما باید هوشیار باشیم و به دشمن اجازه ضربه به اسلام و مکتب اهل بیت (ع) را ندهیم./9456/د103/ب1

ارسال نظرات