۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۵۶۲۲۲۶
با حضور رییس صندوق کار آفرینی امید کشور؛

پیشرفت پروژه های مسکن طلاب خوزستانی بررسی شد

حجت الاسلام کلاه کج از برگزاری جلسه بررسی پیشرفت پروژه مسکن طلاب اهواز و دزفول با حضور رییس صندوق کار آفرینی امید کشور خبر داد.
مسکن سازی

حجت الاسلام رضا کلاه کج، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری جلسه با رییس صندوق کارآفرینی امید کشور، مدیران و معاونین مرکز خدمات کشور خبر داد.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان ابراز داشت: در این جلسه به بررسی پیشرفت پروژه مسکن طلاب اهواز و دزفول پرداخته شد و تصمیماتی که در پیشرفت سریعتر و بهتر روند کار مؤثر هستند، اتخاذ شد.

این مقام مسؤول افزود: در این جلسه خواستار تسهیلات برای طلاب خوزستانی شدیم؛ چرا که بیشتر طلاب در پرداخت آورده با مشکل مواجه هستند.

حجت الاسلام کلاه کج خاطرنشان کرد: رییس صندوق کار آفرینی امید کشور هدف از سفر به خوزستان و بازدید از پروژه های مسکن طلاب را در همین راستا برشمرد و قول مساعد برای ارائه تسهیلات داد و ابراز امیداوری کرد تا زودتر از موعد مقرر در اختیار طلاب قرار گیرد.

وی ادامه داد: سفر رییس صندوق کارآفرینی امید کشور، مدیران و معاونین مرکز خدمات کشور دو روزه بوده و افزون بر دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان، بازدید حضوری از پروژه مسکن طلاب اهواز در منطقه پردیس اهواز صورت گرفت که طی آن در جریان جزئیات کار و برداشتن موانع و  تسهیل در امور ساخت مسکن طلاب قرار گرفت.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان ابراز داشت: سفر مذکور بیشتر حول محور تأمین هزینه های پروژه مسکن، تسریع در ساخت مسکن طلاب و ارائه تسهیلات به طلاب بود./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات