۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۰
کد خبر: ۵۶۲۵۳۵
آیت الله موسوی اصفهانی:

مسؤولان با حل مشکلات معیشتی و فضای مجازی راه نفوذ دشمن را سد کنند

عضو جامعه مدرسین با اشاره به معضلات معیشتی و فضای مجازی، خواستار چاره اندیشی مناسب مسؤولان در این زمینه ها برای مقابله با نفوذ دشمنان شد.
آیت الله موسوی اصفهانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عصر امروز در دیدار حضرت آیت الله مکارم شیرازی، وضعیت فعلی فضای مجازی تحت مدیریت دشمن را از دغدغه های دلسوزان دانست و گفت: وضیت کنونی فضای مجازی بسیار نابسامان و غیرقابل قبول است.

وی افزود: به دلیل مدیریت دشمنان اسلام و انقلاب بر این شبکه ها آسیب های بسیاری در حوزه های فردی و اجتماعی دامن گیر کشور شده است، بسیاری از افراد به ویژه نیروهای انقلابی به دلیل اشراف دشمن بر این فضا اصطلاحا کددار شده اند.

مدیر حوزه علمیه استان همدان با بیان این که فعالیت های دینی و تبلیغی در این پیام رسان ها کم اثر شده و در آن تصرف می شود، اظهار داشت: در عوض شبهات اعتقادی، فساد و اهانت به دین و بزرگان و مطالب علیه نظام اسلامی در این شبکه ها به صورت چشمگیر مشاهده می شود.

وی ادامه داد: تصمیم نظام برای مسدودسازی سرویس های متعلق به دشمن تصمیم هوشمندانه است اما شاهد برخی سنگ اندازی ها و مخالف ها از سوی مسؤولان دولتی هستیم، در حالی گخ پیام رسان تلگرام به هیچ یک از قوانین کشور احترام نگذاشته است؛ مهم ترین اتفاق در این عرصه راه اندازی شبکه ملی اطلاعات است که اگر اجرایی شود دستان دشمنان کوتاه شده و مردم از فضای مجازی امن، ارزان، سالم و پرسرعت بهره مند خواهند شد.

آیت الله موسوی اصفهانی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور، این مشکلات را زمینه ای برای نفوذ و فتنه دشمنان دانست و ابراز داشت: در چند سال اخیر رهبر معظم انقلاب تأکیدات فراوان و رهنمودهای بسیاری درباره مسائل اقتصادی داشتند.

وی عنوان کرد: حمایت از تولیدات داخلی، توجه به اشتغال، مبارزه با اشرافی گری، پرکاری و تلاش مجاهدانه مسؤولان از موضوعات مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است که باید مورد توجه مسؤولان باشد./1323/

ارسال نظرات