۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۵۶۲۵۵۰
نماینده مجلس شورای اسلامی:

ساده‌اندیشی مسؤولان در مقوله نفوذ تبعات جبران‌ناپذیری خواهد داشت

خالقی با تأکید بر این که نفوذ دشمن تهدیدی جدی برای انقلاب به شمار می‌آید، گفت: مسؤولان و کارگزاران نظام اگر در این مسأله غفلت و ساده‌اندیشی کنند، تبعات جبران‌ناپذیری گریبانگیر نظام خواهد شد.
بشیر خالقی

بشیر خالقی، نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با مسؤولان و کارکنان وزارت اطلاعات، بیان داشت: بیتردید فرمایشات و مطالبات رهبر معظم انقلاب فصل الخطاب و تعیین کننده مسیر صحیح انقلاب است.

وی اظهار داشت: از آغاز انقلاب اسلامی ایران تا امروز، دشمنان این نظام مقدس تمام امکانات خود را برای آسیب رساندن به آن بسیج کردهاند و تلاش میکنند با نفوذ در ارگانها و سازمانهای مختلف، انقلاب را از مسیر صحیح و اصلی خود منحرف سازند.

نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی با بیان این که آمادگی، استقامت و مقابله در برابر نفوذ دشمن امری ضروری است، ابراز داشت: در وهله نخست مسؤولان نظام باید با احساس مسؤولیت در قبال مردم و انقلاب وظایف خود را به درستی انجام دهند.

وی تصریح کرد: همانطور که حضرت امام حسین(ع) فرموده است، نیازهای مردم نعمتی است که خداوند در اختیار مسؤولان قرار داده است. مسؤولان نیز نباید ملول این نعمت شوند و تلاش کنند تا به بهترین شکل احتیاجات مردم را برآورده سازند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان با تأکید بر این که نفوذ دشمن تهدیدی جدی برای انقلاب به شمار میآید، خاطرنشان کرد: مسؤولان و کارگزاران نظام اگر در این مسأله غفلت و سادهاندیشی کنند، تبعات جبرانناپذیری گریبانگیر نظام خواهد شد.

عضو فراکسیون اشتغال با بیان این که جنگاحد صرفاً یک داستان سرگرم کننده نیست، عنوان کرد: مسؤولان کشور باید از واقعه جنگاحد عبرت بگیرند، چرا که در جنگاحد عدهای با سهلانگاری، پیروزی بزرگ خود را با شکستی مفتضحانه تعویض کردند./878/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات