۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۵۶۲۶۰۶
نماینده ولی فقیه در دانشگاه پیام‌ نور قزوین:

رونق بازار داخلی سبب حفظ منافع کشور می شود

نماینده ولی فقیه در دانشگاه پیام‌ نور قزوین گفت: اگر ما کالای ایرانی مصرف کنیم تولید و بازار داخلی رونق گرفته و مردم از فشار شدید اقتصادی و معیشتی رها شده و منافع کشور و نظام اسلامی حفظ می شود.
حجت الاسلام محمد محبی

حجت الاسلام محمد محبی نماینده ولی فقیه در دانشگاه پیام‌نور قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به ارزیابی عملکرد دولت در زمینه شعار سال با عنوان حمایت از کالای ایرانی، گفت: مسؤولان باید در این زمینه به طور جدی وارد عمل شده و از ورود کالاهای مشابه داخلی ممانعت کنند با توجه به تحریمات تحمیل شده بر کشور لازم است کالای ایرانی مصرف کرده و تولید داخلی را شکوفا سازیم.

وی در ادامه با اشاره به مزایای استفاده و بهره‌وری از کالاهای ایرانی افزود: تمام تلاش دشمن این است که از جهت اقتصادی فشاری را به کشور ما وارد سازد که تحت تاثیر آن از مواضع انقلابی خود عقب‌نشینی کنیم، اگر ما کالای ایرانی مصرف کنیم تولید و بازار داخلی رونق گرفته و مردم از فشار شدید اقتصادی و معیشتی رها شده و منافع کشور و نظام اسلامی حفظ شود.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه پیام‌نور قزوین در ادامه با بیان اینکه وظیفه مسؤولان کشوری در حمایت از تولیدات داخلی و ملی خطیر و حساس است خاطرنشان کرد: از آنجایی که کشور ما دچار بحران اقتصادی است این امر اقتضا دارد که مسؤولان با حمایت‌های هم‌جانبه مالی و معنوی و تبلیغاتی از تولیدکنندگان کالاهای داخلی و ممانعت از ورود کالاهای قاچاق کشور را از این بحران نجات دهند.

حجت الاسلام محبی در ادامه با بیان اینکه عرضه باکیفیت محصولات داخلی موجب افزایش رغبت مردم در استفاده از کالاهای ایرانی خواهد شد تصریح کرد: اگر ما در بازار خود کالای ایرانی را با کیفیت مطلوب عرضه کرده و کالاهای خارجی را از صحنه خارج سازیم مردم ناچار خواهند شد از تولیدات ملی استفاده کرده و به سمت خرید کالای ایرانی روی آورند.

وی در پایان گفت: ما به عنوان یک مسلمان و ایرانی یاید توجه داشته باشیم که دشمن اعتقادات ما را مورد هدف قرار داده تا به اهداف ظالمانه خود برسد از آنجایی که جنگ کنونی ما با دشمن جنگ اقتصادی است باید تلاش کنیم با حمایت از تولید داخلی و ملی اقتصاد قدرتمندی را در برابر دشمن ایجاد کنیم تا بر آنها پیروز شویم./۸۷۳ت303/ب1/

ارسال نظرات