۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۵۶۲۶۷۴
حجت‌الاسلام دشتکی تشریح کرد؛

برنامه های اداره تبلیغات اسلامی همدان برای تحقق شعار سال

حجت‌الاسلام دشتکی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه فرهنگی دینی خود را مخاطب اصلی پیام رهبر انقلاب می داند و در این راه با تمام توان در صحنه حضور خواهد داشت.
حجت الاسلام دشتکی مدیر تبلیغات اسلامی همدان

حجت‌الاسلام علی دشتکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اهداف شکل گیری انقلاب اسلامی ایران گفت: پس از رحلت پیامبر گرامی اسلام و خلافت کوتاه مدت حضرت علی (ع) اتفاقات بسیار ناگواری برای جهان اسلام و به خصوص شیعیان اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: در طول تاریخ دشمنان اسلام با تمام توان سعی در منحرف ساختن اسلام از مسیر اصلی و تضعیف آن داشتند تا جایی که تنها هدف شان محو کردن نام اسلام از روی کره زمین بود.

حجت‌الاسلام دشتکی افزود: در این برهه از زمان، حرکت امام خمینی (ره) و ملت ایران و پیروزی انقلاب اسلامی سبب شد پرچم اسلام دوباره برافراشته شود و مسلمانان سرافراز تر از روزهای قبل در تمام صحنه ها حاضر شوند.

وی گفت: در این زمان در جبهه باطل، آمریکا به عنوان نماد استکبار، عربستان به عنوان نماد تحجر و اسرائیل با نماد صهیونسیت پرچم دار جبهه کفر و در مقابل تمام مظلومان عالم به فرماندهی امام خمینی (ره) و ملت ایران قرار داشتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان تصریح کرد: این رویارویی توانست اسلام از دست رفته را احیا کند و روز به روز با پشت سر گذاشتن مشکلات به رشد و بالندگی برسد.

وی به دشمنی های جبهه کفر در سال های اخیر اشاره کرد و گفت: این رویارویی در سالهای اخیر مقداری ملموس تر بود اما ملت ایران با تمام توان ایستادگی کردند و نتیجه این مقاوت ها عقب نشینی جبهه باطل را رقم زد.

حجت‌الاسلام دشتکی گفت: در مباحث اقتصادی از حدود یک دهه قبل تلاش دشمنان جدی تر شد و دقیقا از همان زمان بود که مقام معظم رهبری با آینده نگری خودشان و با نامگذاری هر سال با موضوعات اقتصادی درصدد مقابله با حیله دشمنان بودند.

وی به دلایل نامگذاری سال 97 پرداخت و افزود: این نشان از یک سلسله رصد هوشمندانه ای است که از سوی رهبر انقلاب در همه حوزه ها به ویژه حوزه اقتصادی اتفاق می افتد و گام به گام در جهت مقابله با جبهه باطل طراحی می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان به نقش مردم و مسؤولان در تحقق شعار سال اشاره کرد و گفت: اگر همه آحاد ملت به ویژه مسؤولان به ندای رهبری لبیک بگویند می توان امسال را که به نوعی سال نتیجه گیری نام گذاری سال های گذشته است را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی در ادامه به تشریح برنامه های تبلیغات اسلامی همدان جهت تحقق شعار امسال پرداخت و ابراز کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه فرهنگی، دینی خود را مخاطب اصلی پیام رهبر انقلاب می داند و در این راه با تمام توان در صحنه حضور خواهد داشت.

حجت‌الاسلام دشتکی ادامه داد: امسال نیز همانند سال های گذشته بحث گفتمان سازی و فرهنگ سازی را آغاز کرده ایم و از شروع سال تا کنون با برگزاری کارگاه های توجیهی و آموزشی جهت فرهنگ استفاده و حمایت از کالای ایرانی در جامعه توانسته ایم گامی مثبتی را برداریم.

وی تصریح کرد: در قدم اول اجرای کارگاه برای زیر مجموعه های سازمان تبلیغ را خواهیم داشت سپس در گام بعدی برگزاری کارگاه ها در مراکز فرهنگی دینی مثل مساجد و هیات و در قدم سوم و نهایی نیز آموزش به صورت عمومی در سطح جامعه برگزار خواهیم کرد./979/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات