۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۱
کد خبر: ۵۶۲۷۹۸
معاون آموزش حوزه علمیه لرستان:

آزمون ورودی حوزه علمیه لرستان با شرکت بیش از ۷۰۰ داوطلب لرستانی برگزار شد

معاون آموزش حوزه علمیه لرستان از برگزاری آزمون ورودی حوزه علمیه استان خبر داد و گفت: در این آزمون ۷۱۲ داوطلب ورود به حوزه علمیه برادران استان شرکت کردند.
آزمون ورودی حوزه علمیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدمحمد باقر موسوی، معاون آموزش حوزه علمیه لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به مراحل پذیرش طلاب جدیدالورود در حوزه علمیه بیان داشت: آزمون کتبی پذیرش حوزه برگزار شد.

وی با اشاره به شرکت 712 داوطلب ورود به حوزه در آزمون ورودی حوزه علمیه برادران لرستان افزود: در سال تحصیلی جدید در 13 مدرسه علمیه استان پذیرش طلبه خواهیم داشت.

حجت الاسلام موسوی به مراحل پذیرش اشاره و عنوان کرد: پس از اعلام نتایج آزمون کتبی، مصاحبه، تحقیقات میدانی و دوره های آموزشی اختبار و تثبیت برگزار می شود.

وی با بیان اینکه دوره اختبار و تثبیت فرصتی برای آشنایی طلاب جدیدالورود با فضای حوزه علمیه، اخلاق و رفتار طلبگی و دروس پایه حوزه است، اظهار داشت: این دوره آموزشی با محوریت مدارس علمیه استان برگزار می شود.  

معاون آموزش حوزه علمیه لرستان در ادامه با بیان اینکه نتایج آزمون کتبی حوزه نیمه دوم خرداد ماه سال جاری اعلام می شود، خاطرنشان کرد: پذیرفته شدگان در آزمون ورودی در دوره های مصاحبه شرکت می کنند.

وی کیفیت محوری را مبنای پذیرش حوزه علمیه لرستان عنوان کرد و گفت: از بین داوطلبان افرادی که شرایط پذیرش و استعداد و توانایی لازم را داشته باشند، جذب می شوند.

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: محدودیتی در پذیرش طلاب جدیدالورود وجود ندارد و مهم ترین و اصلی ترین معیار و ملاک پذیرش ارتقای سطح کیفی در مدارس علمیه است./9451//۲۰۳/خ

ارسال نظرات