۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۴
کد خبر: ۵۶۲۸۵۳
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی خبرداد؛

برگزاری بیش از ۳۵۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی/ تجلیل از روحانیان ۲۰ مسجد

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: همزمان با هفته عقیدتی سیاسی سه هزار و ۵۰۰ برنامه در قالب ۴۰ عنوان با محوریت حوزه های مقاومت بسیج در استان برگزار می شود.
حجت الاسلام سرایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلیزاده سرایی، امروز در نشست خبری با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و تأکید بر معرفی آثار و کتب ایشان، افزود: اقتدار و صلابت سپاه در 40 دهه گذشته نشات گرفته از اعتقادات و طهارت روحی است و همین امر نیز سبب وحشت دشمنان و طراحی پروژه سپاه هراسی شده است.

وی اظهار کرد: در 40 سال گذشته با دوبال اعتقاد و سیاست حرکت کردیم و به آن افتخار می کنیم چراکه تحلیل مسایل سیاسی دنیا مساله بسیار مهم است.

حجت الاسلام سرایی به تبیین برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج آذربایجان غربی پرداخت و افزود: از هفته گذشته اجرای برنامه های مهم در شهرستان ها با محوریت افکار شهید مطهری و معنویت در سپاه و بسیج آغاز شده است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به نامگذاری هفته عقیدتی سیاسی در استان با عنوان«شهد مطهری نماد هویت ایرانی اسلامی» گفت: شهید مطهری و ولایتمداری، شهید مطهری و تربیت اسلامی، شهید مطهری و سلوک معنوی، شهید مطهری و کار و تلاش، شهید مطهری و جوان گرایی، شهید مطهری و کرامات اخلاقی و شهید مطهری و میهن دوستی عناوین روزهای هفته عقیدتی سیاسی است.

حجت الاسلام سرایی با اشاره به برنامه ریزی 40 عنوان برنامه برای اجرای در هفته عقیدتی سیاسی تصریح کرد: در مجموع سه هزار و 500 برنامه ها با محوریت حوزه های مقاومت بسیج در سطح استان اجرا خواهد شد.

وی  برگزاری ۲۴۵برنامه گرامیداشت و تجلیل در حوزه های مقاومت بسیج را مورد اشاره قرار داد و گفت: گردهمایی سیاسی، نشست بصیرتی و روشنگری، نشست های هادیان سیاسی با موضوع سیره سیاسی شهید مطهری، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار با خانواده های شهدا، اردوهای فرهنگی و تربیتی، محافل انس با قرآن، برگزاری مراسم صبحگاه مشترک و زنگ سپاس معلم در ۵۰۰ مدرسه، فراخوان تهیه و تدوین مقاله در خصوص اندیشه های شهید مطهری و مسابقات کتابخوانی، نشست های علمی تببینی اندیشه شهید مطهری، دیدار با مقام معظم رهبری و تجلیل از مربیان، معلمان و هادیان سیاسی استان و همچنین همسران معلم پاسداران از جمله این برنامه هاست.

وی از فعالیت تبلیغی 70 مبلغ در برنامه های هفته عقیدتی سیاسی خبرداد و اظهار کرد: روحانیان 20 مسجد استان به عنوان مربی نمونه تجلیل می شود.

حجت الاسلام سرایی اضافه کرد: همچنین به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاهها و تمام حوزه های علمیه خواهران و برادران استان برگزار می شود.

11 تا 17 اردیبهشت ماه به مناسبت شهید مطهری، هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده است./936/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات